lucruri care mă enervează

– oamenii care acceptă foarte ușor complimente nesincere gen „ești frumoasă ca o petală de trandafir intr-o baltă cu petrol”, dar iţi aruncă priviri strâmbe când strecori o injurătură intr-o frază, fără ca aceasta să impiedice mesajul să li se propage in ureche. pentru că important e cum transmiţi mesajul, nu ce transmiţi. pentru că ești un om minunat dacă te-ai gândit să-mi pupi fundul intr-un mod profund poetic, insă ești un om groaznic dacă ești sincer și-ţi bagi pula acolo unde consideri că ar trebui să intre una, ipocritu’ dracului. mue

– faptul că pentru majoritatea oamenilor „a ajuta” inseamnă a-și da cu părerea

– momentul ăla când mă intâlnesc cu un fost și n-am bazooka la mine

– când cineva mă pune să fac chestii de parcă aș fi vreun soi de măscărici.
„zi o glumă”
„scrie-mi o poezie”
„fă-ţi o poză stând in cap cu o carte intre buci”

– televizorul și tot ce are legătură cu el. cum ar fi frati-miu

– foamea de la miezul nopţii

– horaţiu

– când sunt in autobuz, e o căldurã infernală, trag pe nas o aroma unică de subţioară in descompunere cu câte o adiere de babă turmentată și se trezește o fufă-pămătufă să-mi inchidă geamul, c-o fute curentu-n ureche. MOOOORI

– vocile din desenele animate dublate

– „rocker-iţa” care știe să deschidă gura numai când e vorba de cocalari și piţipoance. mereu are câte o remarcă la genul ăsta de oameni, pare foarte pasionată de ei, caută poze cu ei, cică „să se amuze”. eu inţeleg că abia ai descoperit muzica rock, ai impresia că ţi-a mai crescut un cap de atunci, ai citit și tu o carte de-a lui Agatha Christie și asta tr face să ai un fals sentiment de superioritate. dar recitește ce am scris. da, am spus fals, pentru că trebuie să ai o roată-n minus să te simţi superioară unor oameni pe care nici măcar nu-i consideri oameni, ci „scursuri ale societăţii”. dacă faci asta ori ești proastă, ori ești o attention whore, ori ai o stimă de sine foarte scăzută. motive intr-un post viitor.

– alunele in ingheţată. strică toată dumnezeirea

– când imi recitesc o postare și imi sar in ochi o grămadă de greșeli de scriere (panică, panică, edit, edit)

– când incepe cineva să vorbească cu mine in timp ce dorm și nu pot să urlu la el pentru că mă doare gâtul dimineaţa, dar când in sfârșit imi vede faţa de kamikaze mă intreabă: dormi? NU, FAC SKI NAUTIC, NU VEZI?

– oamenii care gesticulează exagerat de mult

– oamenii negativiști, triști, care nu zâmbesc niciodată. vă urăsc

– febra musculară, argghh

– faptul că atunci când sunt obosită vorbesc foarte rar și-mi pierd ideea in mijlocului unui cuvânt. pentru că-s foarte deș… ssjshsube da, exact, ceapa-i dumniezo !

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “lucruri care mă enervează”

  1. Mi se pare oarecum ciudat ca ma identific in proportie de 3/4 in ceea ce ai postat, adica si eu urasc aceleasi chestii. Sau nu urasc, e un cuvant dulce. In engleza e „loath”, care parca e mai plin de sentimente negative. Oricum, si eu dadusem peste o rockerita care cica a ascultat rock cam un an si ceva, dupa care s-a trezit intr-o zi cu ideea ca panaramele din industria muzicala romaneasca sunt mai „pro-stupizenie” si a zis ca asta va asculta de acum incolo. Si era atat de entuziasmata, vaca ipocrita, ca m-am decis cu greu sa nu o dau cu capul de banca…erau prea multi martori, sa intelege.
    P.S. Te-am nominalizat la Liebster Awards. Detalii aici -> https://crippledstories.wordpress.com/2015/09/10/tagliebster-award/ Sper sa „accepti provocarea”, macar din plictiseala daca nu de alta.
    A, si felicitari ca ai luat bac’ul. Mult noroc in a supravietui haosului ce va urma -_-

    • Julia says: Says:

      mulțumesc frumix, dar sunt in cea mai neinspirită perioadă din viața mea. de când am terminat cu bacul and shit parcă nu mai știu să scriu… mi-a luat juma de oră să scriu doo rânduri, deci da.

  2. noroc ca io te-as enerva doar ca gesticulez :d
    cu limita, totusi.
    btw, nu-i prea controlabila chestia

zi una de jale

