am loat baku’

mă doare-n coacăză.

– notă de caca la istorie, bineinţeles, că altfel nu se putea.
1 iulie 2015 este o zi foarte importantă din viaţa mea. este ziua in care NU am ajuns la Judas Priest, pentru că am avut examenul la istorie. această dată este dovada supremă că istoria a vrut să mă fută anul ăsta mai mult decât orice libidinos care s-a băgat in seamă cu mine pe Facebook vreodată.

– vreau să mulţumesc tuturor persoanelor care m-au suportat in această perioadă dificilă din viaţa mea, in care n-am făcut decat să mă plâng, stresez, panichez, plâng, stresez, ameninţat, bătut cu pumnu-n pept și cumpărat lame. in locul vostru m-aș fi răstignit de 10 ori până acum.

– contul meu de WordPress a făcut săptămâna trecută 4 ani. nici nu-mi dau seama dacă e mult sau puţin. 19 – 4 = matematică. adică 15 ani aveam. o să beau pentru asta.

– am alergie la frăguţe. le-am dedicat o pagină cu injurături in jurnalul meu

– vreau raton de ziua mea. incă 6 luni, aveţi timp

– discuţie

femeie către mama: e ciudată rău copila ta
mama: păi decât curvă, ca fii-ta.

^ promit că voi fi o mamă normală
^ dacă voi avea vreodată fată, o va chema Cocolina : x

to-do:
– listă filme de văzut vara asta
– maraton de somn
– weekend Harry Potter
– păr roz
– SPORT, LEȘINĂTURĂ, CĂ AI CURU’ MARE.

Posted from WordPress for Android

5 răspunsuri to “am loat baku’”

  1. OO BRAVOOOO!!!!

  2. Dar iti place curul tau mare

  3. Vreau si eu lista de filmeee

zi una de jale

