dragile mele drage, o să vomit curcubeie

observ, de foarte mult timp, un fenomen in comunitatea Tumblr, și anume moda de a fi bisexual (de moda bolilor psihice vorbesc intr-un post viitor).

dacă ai mai puţin de 16 ani și ești bi-tumblr-istă, citește asta:

dragile mele drage

1. sunteţi adolescente, e normal ca hormonii voștri s-o ia razna și să deveniţi confuze. nu săriţi la concluzii pripite: sunt lesbi, sunt bi.  aveţi toată viaţa inainte să vă exploraţi sexualitatea. atât vă bateţi cu pumnul in piept că etichetele sunt nașpa, dar muriţi dacă nu știe toată lumea că sunteţi #lesbi #bisexuala #bipolara #depresiva #virginăperversă. e stupid, mai ales din partea fetelor care afirmă că n-au avut nicio relaţie cu un băiat. ori fetele care au sărutat o fată la o petrecere, și gata, sunt bisexuale. toţi facem asta, staţ potol

2. să fii bisexuală/lesbiană/gay ţine de intimitate, nu inţeleg cine vă oprește să simţiţi, sau să faceţi ce simţiţi in dormitoare. aud incontinuu că nu sunteţi lăsate să vă exprimaţi in societate. straight sau gay, e o chestie de bun simţ să-ţi mozolești partenera/partenerul intre ai tăi 4 pereţi, zic și eu.

3. cum vouă vi se pare normal ca oamenii să aibe anumite libertăţi, altora li se pare anormal din motive religioase and shit. intotdeauna vor exista tabere pro și contra. cât timp nu vă dă nimeni in cap, nu inţeleg de ce vă căcaţi pe voi in texte filosofice să explicaţi oricărui neica-nimeni găsit pe internet, câtă dreptate aveţi voi, și ce mentalitate de căcat are el. unii sunteţi mai răi ca martorii lui iehova. sau ca ateii. pentru mine sunteţi toţi o apă și-un pământ. NU NUMAI VOI AVEŢI DREPTUL LA LIBERTATEA DE EXPRIMARE. am prieteni gay, am și prieteni homofobi. nu mă interesează ce cred, fut, iubesc ei, cât timp sunt oameni cu mine și nu dau in cap la alţii. da, și eu am momente când mă enervez că mi se pare nedrept un anumit lucru, dar eu cu nedreptatea suntem in confruntarea shaolin de-o viaţă.

4. NIMĂNUI NU-I PASĂ CE VREI TU SĂ EXPRIMI, oamenii nu sunt impotriva ta, ci a CĂSĂTORIILOR si ADOPŢIILOR GAY, din cauza dezechilibrului social ce s-ar putea produce și/sau a prostiei. nu-i pasă nimănui ce linge o copilă de 14 ani, serios. amu’, sincer, nu știu câte dintre cele ce postează prin grupuri „mulţumesc oamenilor că nu mă lasă să mă exprim”, au ieșit in stradă și au fost bătute cu șiretu’ de la pantof. eu la 14 ani băgam rock prost, mă certam cu dzo și mă uitam la Regele Shaman, in pula mea. sexul era ultima mea problemă. cred că nici nu exista in vocabular =))

5. nu inţeleg bucuria asta ce-a dat in toţ cu (,) curcubeie. incepe să fie enervant spam’ul ăsta. dacă devin homofobă, o să dau vina pe voi. de câteva luni nu citesc despre altceva decât gay. poate pentru că stau doar in grupuri Tâmplăr? poate. dar nu e ca și cum s-ar fi legalizat in Romania, ci pe un alt fucking continent !!!

nu e ca și cum eu aș fi foarte straight, dar gizăs, incetaţi.
o să visez curcubeie la noapte.

Posted from WordPress for Android

8 răspunsuri to “dragile mele drage, o să vomit curcubeie”

  1. CA are 3300 de membri.
    99 % sunt lgtbq =))))
    Si mie mi se pare o moda aiurea.

    Ai uitat de OAMENII GAY SUNT MINUNATI

    • Julia says: Says:

      stai, și ăia 1% ce sunt? 3000 e puţin, toţuși, am văzut grupuri mai mari, și tot așa media de vârstă :))

      și FUCK !!!

  2. Intotdeauna am crezut ca se spune curcubee …

  3. Până și bara de la wordpress e gay mai nou…Nu am nimic împotriva lor, dar din cauza unor nefe ca specimenele „bi-tumblr-iste” de care aduci tu vorba îți vine să îți iei lumea în cap și să îi omori pe toți ca să nu mai devină totul un trend. Pentru că fix asta a devenit…e trendi-frendi să fii gay și/sau bisexual și nici măcar nu ești în America. Fucking tumblr…

  4. Ele cred ca daca sunt bisexuale sunt diferite si speciale. Sunt pe dracu :)) Moda „fie-va mila de mine , nimeni nu intelege cat sunt de speciala” bullshit

  5. Great observation .REgards.

zi una de jale

