T5W | characters you wish you could drown

noroc cu Maricica, că altfel uitam de Top 5 Wednesday și săptămâna asta. tenc iu, gerl !

inecat, dat foc, gazat, strâns capul la menghină, genunchi in gât, topor peste degete, avem di tăte pentru

1. Irina din „Fluturi” de Irina Blender – despre experienţele mele masochiste cu cartea asta am zis câte ceva pe aici. vreau să zic că niciodată nu m-a scârbit atât de tare un personaj. mai tare decât acest personaj mirobolant, căruia i-aș da genunchi in gât până ar reveni pe pământ din norișorul ei pufos, arogant și ipocrit, sunt recenziile pozitive la cartea asta, care spun că doamna Blender a fost sinceră in tot ceea ce a scris acolo și că este de o modestie rară. mue

2. Christa din „Antichista” de Amelie Nothomb – urăsc cartea asta din tăt sufleţelul meu, mi-a făcut nervii piure. nici nu vreau să-mi amintesc. personaj groaznic, acţiune stupidă, multă nedreptate.

3. Zoey din „Casa nopţii” de P.C. Cast & Kristin Cast – mi-e rușine că am putut citi așa ceva. imaginează-ţi un personaj prost ca noaptea, care ia numai decizii aiurea și o dă in bară INCONTINUU, căruia ii dictează o zeiţă fiecare pas pe care-l face spre o rezolvare, dar care totuși este de o perfecţiune inimaginabilă. cea mai frumoasă, cea mai deșteaptă, cea mai curtată. ptiu, strochite-ar dracii die curvă nenorocită

4. Dru din „Altfel de ingeri” de Lili St. Crow – după cum se observă, nu suport ya-urile, vampirismele și alte chestii de adolescenţi, deși le-am citit când eram adolescentă (asta inseamnă că acum nu mai sunt? hm.
atâtea intrebări fără răspunsuri.
atâtea răspunsuri fără intrebări.
mazăre !
exact ! dar care este intrebarea?)
doamnie, iar sunt retardată.

fata asta are o bandă stricată in loc de creier. repetă aceleași căcaturi la două pagini. dacă s-ar scoate toate repetiţiile care nu-și au dzeul acolo, cartea n-ar avea nici 50 de pagini. sper că numele ei vine de la drujbă, că și-a cam băgat-o-n nervii mei

5. Louis din „Interviu cu un vampiri” de Anne Rice – tanti Orez m-a dezamăgit. credeam că voi citi o carte amuzantă, cel puţin titlul așa-mi promitea. tipul ăsta mi s-a părut al naibii de plictisitor, mult prea profund, sentimental și căcat pe el, adică deloc genul meu. mi-a luat 4 luni s-o citesc, dar redevin curioasă cu privire la serie. amu’ nu știu

vai, aș putea scrie la topicul ăsta o săptămână. pentru că dacă stau să mă gândesc, nu cred că există carte in care să nu fie un personaj pe care să vreau să-l dau cu capul de perete. de zece ori. pe secundă

destulă energie negativă pe ziua de azi. post scris in 10 minute, record !

Posted from WordPress for Android

6 răspunsuri to “T5W | characters you wish you could drown”

  1. De ce Maricica ??? :(( De ceee

  2. ,,ptiu, strochite-ar dracii die curvă nenorocită” =)))) te iubesc

  3. Iti ador sinceritatea si simtul umorului! Sa nu te schimbi,esti un om rar

zi una de jale

