update sau cum coacăză ii zice

5 zile până la bac, colegii mei ingrașă porcul, iar eu mă uit la Regele Shaman. geniu

acum câteva zile am făcut greșeala de a citi prima frază din Locuri intunecate de Gillian Flynn, care apropo, am crezut că e bărbat (spoiler: nu e) și am crezut că mor. mi-a accelerat pulsul, atât de curioasă m-a făcut, o oră intreagă m-am invârtit ca o găină prin casă cu inima ghem – timp in care aș fi putut citi cartea sau aș fi putut invăţa, dar te pui tu in calea sentimentelor mele nărăvașe?

nu mă gândesc decât să termin cu toate astea, să nu mai stau lângă o carte și să sufăr că nu o pot citi fără să mă simt vinovată. in 99% din timpul in care nu visez că-s liberă, intr-un tren imaginar in drum spre destinaţii exotice și inconjurată de cărţi, mă gândesc la căţelușa mea. am găsit poze cu ea din iarnă, când mă intâlneam cu ea in drum spre școală. mor.

ca să nu intru in depresie, m-am apucat să scriu intr-un jurnal electronic, aproape in fiecare zi. concluzii:
1. gândesc mult
2. scriu prost
3. sunt psihopată
și bonus: nu reușesc să transform tot ce gândesc in propoziţii, care să nu sune de parcă le-a beșit un elefant
și da, n-am găsit comparaţie mai stupidă
bravos, julia

măcar am scăpat de prostiile alea de competenţe (multumesc ECDL), si da, m-am descurcat mai bine la engleză decât la română, fml.

prea mult da

vine bacu’, frăţiwere, but my head’s in Mississippi…

Posted from WordPress for Android

10 răspunsuri to “update sau cum coacăză ii zice”

  1. Si eu sunt confuza cu unele nume de autori straini. :)) Mai ales astiaa care au nume universale

    Stii…
    e
    T5WWWW !!!!!!

  2. Good luck cu bacu.
    De am putea sa scriem cu gandul ar iesi cu totu’ altceva..
    Dar mai stii…cu tehnologia asta.. mai asteapta cativa ani. Poate – poate

    • Julia says: Says:

      mulţumesc. 🙂 sper să se inventeze un caiet in care să dau cu capul și să se imprime gândurile.

  3. Am aceeași problemă când mă trezesc în sesiune…citesc cărți care nu au nicio legătură cu materia la care dau examen. Și le nimeresc și pe cele mai bune și mai captivante, încât îmi petrec mare parte din noaptea dinaintea examenului scufundată în cine știe ce nuvelă fantastică. Oh, well, the joys of loving books!

    • Julia says: Says:

      ce baftă ai ! :)) măcar de aș putea citi, dar mă simt vinovată, doar stau lângă ele și sufăr. abia aștept să treacă perioada asta

      • Nu le lăsa să sufere, au și ele micul lor suflet. Nu le auzi cum îți șoptesc „citește-mă, citește-mă! mă simt atât de singură când nu mă devorezi cu plăcere…” :))

  4. sucuridecuvinte Says:

    Mă omori, mă. Pffft. Asta voi face şi eu la anu’.

zi una de jale

