lucruri care-mi fac ziua mai bună

– când mă uit dimineaţa in oglindă și nu arăt de parcă m-au bătut ciobanii

– bărbosul care aleargă prin zonă

– „căţelușa mea” ( căţea care se plimbă prin zonă și a cărei mutriţă posomorâtă ii dă un aer funny. mi tare dragă și aș lua-o acasă dacă nu m-ar pune bunică-miu să dorm cu ea in coteţ )

– când găsesc melodia perfectă pentru starea mea din acea zi

– când mă apuc de citit o carte nouă

– o ploaie zdravănă, un cer colorat, un copac inflorit și parfumat

– sunetul zoom-ului de la aparat. zici că toarce

– norii in forme de ţestoase ninja

– un parfum bărbătesc care-mi rămâne-n nănău

– tipul care-mi face poze la orice vede și-i aduce aminte de mine

– plimbarea de seară

– când dau „I’m finished” la o carte pe goodreads.

– mesajele care nu ţipă la mine „UNDE EȘTI?”

– cana mea cu văcuţe, mai ales când e plină cu licori dumnezeiești

– când cineva are incredere să-mi trimită o poză in care se strâmbă in ultimul hal

– când cineva imi spune IULIA. nu iuli, iu, lia, giulie, gia, julie mayaya, julia roberts etc. și nu pe un ton serios de parcă aș fi făcut ceva rău

– jumatatea aia de ora in care-mi stă părul bine după ce-l spăl

– când cineva face ceva drăguţ pentru tine fără să-și dea seama

– ţâţe

– vocea lui Jonas Renkse

– pozele cu pisici pierdute-n spaţiu (sunt retard-obsedată. nu mai am memorie in telefon din cauza pisicilor spaţiale)

– discuţiile retardate:
g.m: vreau sa fut o pizda cu mana in gat
eu: du-te la o tipa random si spune-i sa-si creasca o mana in gat
g.m: anomalie, malformatie
g.m: cu mana in gat ce esti
eu: eu nu am mana-n gat, eu le am la locul lor
g.m: foarte bine
g.m: mana ti-o pun eu in gat
eu: nu-mi rupe nimeni mana sa mi-o puna-n gat
g.m: mana… si anume… a mea
g.m: ti-o pun… si anume :))
eu: vrei sa-ti rupi mana sa mi-o pui in gat?
g.m: mai termina cu fanteziile astea chirurgice
g.m: pe gat atunci. e bine?
eu: :)) daca vrei sa vărs, da. nu suport nimic pe gat, sunt sensibila
g.m: atunci renunt
g.m: doar te sarut usor pe buze
g.m: iti simt respiratia
g.m: si …
eu: #parţ
g.m: dispari
eu: stiu, sunt o romantica

image

9 răspunsuri to “lucruri care-mi fac ziua mai bună”

  1. Ziua mea e mai buna cand vad ca ai postat ceva :3

  2. Auuuu :3 Iti ador stilul. Si…ce licori dumnezeiesti consumi?

    • Julia says: Says:

      Mă bucurrrr. :3

      Prin licori dumnezeiești spun ceaiuri și 3in1. :)) Sau Tedi. Figo. Și alte băuturi de copil-bebe.

      • Offf. Si eu care credeam ca te referi la un Jagermeister. Dar lasa ca sunt bune si alea pe care le consumi tu.

      • Julia says: Says:

        No, păi nu beau Jager din cană și deobicei nu menţionez alcoale că lumea imi trage priviri satanice, dar ce-ai nimerit-o :)) și asta e una dintre băuturile mele preferate, așa că hi5 !

      • Sa nu iti pese de cei din jur. 😉 Sataneala la putere!

  3. Licori dumnezeiesti? Hmm?
    Tate?
    Mari? Mici? Ale cui?

zi una de jale

