Trei lucruri pe care nu le inţeleg la WordPress App for Android.

1. Pot edita comentariile. Dar nu doar comentariile mele, ci orice comentariu primesc, gen… no, amu’ mi-a comentat Mărioara: to ce blog hapciupalitic ai, bășesc in fa diez cand te citesc.

Ce zici, Mărioară? Lasă că te aranjez eu.
*edit comment*
Oh, Afrodita mea, blogul tău seamană adoraţie-n sufletul meu. Te-aș citi și mulgând vaca, dacă ar avea conexiune wi-fi intre ţâţe. O, muze, o, zei, CITITI-O.
*intră Mărioara a doua zi, iși recitește comentariul, face un pic de infarct și se duce să-și facă control la cap*

2. Se salvează orice modificare pe care o faci intr-o postare. Asta e nouă, dar mai nou nu te mai intreabă nici Gheorghe dacă vrei sa salvezi modificarile. Ieși din post, se salvează  automat și te apucă toţi dracii.

Am păţit recent să șterg tot conţinutul unei postări și să ies din ea, din neatenţie, pentru O SECUNDĂ… rupere de nori și poezie.

3. „Nu poţi urmări acest blog.”
Habar nu am, trebuie să fac vreo șmecherie să-mi apară blogspot-urile in Reader? Unul am reușit, nu știu cum, dar restul …nema.

Și ceva ce nu inţeleg la wordpress-ul pentru PC: pare rău că nu pot face printscreen, dar cei care folosesc cred că mă inţeleg:
ce-i cu apropierea asta periculoasă dintre gunoi și previzualizare? :/

P.S: nu mă trimiteţi pe blogspot, de acolo vin, și la fel de „neincântată”.

4 răspunsuri to “Trei lucruri pe care nu le inţeleg la WordPress App for Android.”

  1. dariopecarov Says:

    You, I like you. Hai că nu e chiar așa nasol wordpress-ul, trebuie doar să îi întelegi toanele. Dar da, varianta de mobil e retardată de-a dreptul.

    • Julia says: Says:

      Adevărat, prefer WordPress-ul in locul oricărei alte platforme, dar având in vedere că folosesc doar varianta pentru mobil… uneori am impresia că mă ia drept proastă. :))
      Mulţumesc pentru apreciere, nu m-aș fi așteptat…

      • dariopecarov Says:

        De ce nu te-ai fi așteptat? Îmi aduce aminte de Lorena Lupu stilul tău de a scrie. Bătăioasă și rea. It’s a pleasure reading you 😀

  2. Din cate cunosc, cea mai avansata aplicatie wordpress o are IOS-ul (si, in general, cele mai avansate variante la aproape toate aplicatiile).
    Desi nu ma pot declara fan al produselor Apple, poti lua in considerare varianta daca folosesti doar versiunea WordPress pentru mobil.

zi una de jale

