Publicitate.

„Iţi daaau … o săptămână jumate. Maxim !”

Trebuie s-o fac oficială, pentru că prietenii mei nu mă cred in stare: voi lua o pauză de la blog. Nu de o săptămână, dar nici de un an. Sunt obosită, atât de obosită incât am ajuns să adopt un stil de viaţă răhăţit, la modul că beau nes cu halba, mănânc ca un șoarece somalez și iau 3 feluri de pastile ca să mă ţin pe picioare. Sunt semiadormită non-stop, vremea mă bagă-n depresie, și nu de puţine ori am ajuns să dorm câte 14 ore fără intrerupere; eu, care am fost toată viaţa o insomniacă. Majoritatea articolelor din ultimul timp le-am scris incordată și nu sunt mândră de ele, iar la starea in care sunt, nu vreau să continui. Nu vreau ca blogul să devină o responsabilitate, o obligaţie, nu vreau să mai scriu numai de dragul de a apăsa „Publicare”. Mi-am șters toate ciornele, care deși erau abia incepute, parcă mă trimiteau in trecut și vreau să mă deconectez o perioadă de tot ce inseamnă blog. Am nevoie de timp să-mi fac curăţenie in viaţă, să-mi răspund la niște intrebări, să prioritizez lucrurile, să-mi fixez niște chestii in căp’șor și să scap de astenie. Deci să fac niște schimbări. Masive. Și să-mi revin. Poate o să mă intorc cu ceva mai bun. Sau mai altfel. Dar acum, așa chef n-am…

Posted from WordPress for Android

6 răspunsuri to “Publicitate.”

  1. abra-abra Says:

    buna idee! Chiar voiam sa-ti zic ca in ultima vreme parea ca scrii mai degraba din obligatie si fara elan.

    • Julia says: Says:

      Totuși, nu m-ai lămurit, cine ești? Am o bănuială, dar vreau să fiu sigură.

      • abra-abra Says:

        Daca iti spun, oricum nu cunosti.

      • Julia says: Says:

        Schimbă-ţi nickname-ul in Dorin Mincinosul. Intr-un post ai comentat: „Și râdeai de mine când jucam Pokemon…”, deci te cunosc și având in vedere că nu-mi amintesc intâmplarea, trebuie să fi fost de mult.

  2. Pa! Atunci … să revenim pe miercuri?!

zi una de jale

