Ceai masonic.

Iubesc ceaiul, am o adevărată bibliotecă cu tot felul de ciudăţenii și m-am gândit să scriu câte ceva despre cele care mi se par mai deosebite, pentru că mă pasionează subiectul, dar n-am cu cine vorbi despre el. Prietenii mei sunt niște ignoranţi, care beau numai ceai de mentă și de tei, n-au simţul aventurii și nu le place să incerce chestii noi. Da, la tine mă uit urât acum, Rebike.

So, primul este ultima mea iubire: ceaiul masonic de la Sir Edward Tea, care nu numai că-mi incântă retina cu pliculeţele alea piramidale, dar face mai suportabil și băubil ceaiul verde.
Eu beau mult ceai verde/negru, pentru că sunt o bleagă și mă ajută (parţial), să evit nesul-cel-de-toate-zilele, fiind energizant, doar că nu mi-e tot timpul plăcut la gust, e puţin amar, deși pun zahăr și miere. Dar astea două indulcite cum trebuie sunt perfecte, și vorbesc de:

wpid-img-20150321-wa0095.jpg

Green Tea, Melissa & Lemon, care are un puternic miros de melissa (roiniţă/lămâiţă) pe care-l iubesc și Orange & Mandarin, care nu mi-a placut de la inceput, probabil uitasem să-l indulcesc fiindca am fost bleah-câh-ihh mood până a doua oară când aproape m-a obligat mama să-l beau și a fost mai mult de cât okay, imi place mai mult decât primul.

Eu le-am luat din Lidl, conţin 20 de piramide (x1,8 g), abia aștept să mai incerc și alte sortimente și cutiile sunt geniale :))

Poza am făcut-o aiurea, nu credeam că o să ajungă pe blog, voiam să fac un adevărat shooting cu acele cutii de ceai, dar n-am avut timp și nici n-am găsit poze pe net, deci merge și asta, sper că se văd cum trebuie.

Posted from WordPress for Android

9 răspunsuri to “Ceai masonic.”

  1. Si eu is un ”pasionat” al ceaiurilor, combin de multe ori din uscaturile care le posed…si eu am cumpatat din piramidele de la Lidl…pana acum am incercat ceva cu aroma de caramel si intr-o vreme mat si scortisoara 😀 o sa incerc pe viitor si cele doua arome alese de tine

    • Julia says: Says:

      Aveam și eu unul cu scorţișoară de la Fares. De vis. Chiar te rog să incerci, sper să-ţi și placă! 😀

  2. băi, vezi și ceaiul negru tot de la Sir Edward Tea, tot din lidl. nu e în piramide, dar sunt 2 sortimente din locuri zen diferite, iar cu lapte și miere e vis.

  3. Geniala idee de rubrica! 😀

  4. La lidl era si ceai negru cu pere si caramel…tot in piramidute. e genial, dar cam fara gust daca nu ii pui putin zahar

    • Julia says: Says:

      M-ai convins când am citit „pere”, am făcut o pasiune pentru ele de când cu nectarul de la Fruttia. :)) Apăi, văd că mai niciunul nu are cin’știe ce gust fără zahar. Așa că, vrei, nu vrei, bea Grigore aghiasmă. :/

  5. AGENDA CU MINIONI ❤

zi una de jale

