Ce filme așteptăm în 2015.

Suntem puțin dezamăgite de filmele de anul acesta, dar eu cu Aky ne-am gândit să facem totuși o listuță cu câteva filme pe care vrem să le vedem.

1. Insurgent – pentru noi Divergent a fost filmul anului 2014 și nu vrem să dăm o notă pesimistă postării, dar meh. Ne așteptăm la ceva slăbuț față de prima parte, ca deobicei.

2. Hunger Games: Mockingjay – Part 2 – o altă ciorbă lungită, dar păstrăm tradiția din respect pentru prima parte, care a fost genială. Amin.

Mockingjay2_1419011809

3. Insidious: Chapter 3/Star Wars: Episode VII-The Force Awakens – aici ne-am cam despărțit așteptările :))

Și da, eu sunt cu Star Wars-ul. E singurul film pe care-l aștept cu nerăbdare.

Altele nu atât de așteptate, dar cărora le-am da o șansă:

Cam atât, urmează lista de filme anii 80-90 de văzut, că anul ăsta nu avem destule motive să ne pierdem timpul pe la Cinema. 😦

zi una de jale

