Tralalala-uri.

Sunt inconjurată de oameni serioși, plini de responsabilităţi, deci enervanţi de plictisitori. So, un articol random, pentru că n-am mai făcut de mult timp așa ceva, și mi-e dor să fiu o chestie stupidă – numai la asta sunt și eu bună.
In ultimul timp, i-am umplut mamei frigiderul de Fruttia – Nectar de Pere și Figo cu zmeurică, pe lângă Tedi-ul cel de toate zilele (cu banane, mai nou). Iubesc nectarul ăla.
Mai mult ca rulada. Și Julia nu iubește nimic mai mult decât rulada cu fructe de pădure. Și ceaiul. Și ness-ul. O să fac o rubrică despre ceaiuri. Ori băuturi. Ori smth. Nu știu, dar beau atâtea minuni intr-o singură zi, apoi mă mir de ce am o vezică așa mică și stresată.
Ador noua serie Teen Titans Go (2013). Sunt atât de coloraţi, nebuni și adorabili.
Și, ca să reliefez și mai mult personalitatea mea de copil bebe, ori chestie stupidă și romantică, intr-o dimineaţă m-am uitat la Elizabethtown (2005) și mi-a plăcut ! E un film amuzant, care incepe cu un eșec și se termină cu speranţă; un film despre viaţă și moarte, despre alegeri și despre lucrurile care contează cu adevărat. M-am uitat pentru că juca Orlando Bloom in el. Și deși ploua afară, mă simţeam ca intr-una din sâmbetele insorite in care ne uitam toată familia la comedii romantice, desene animate sau filme cu căţei. M-am simţit diferită, pentru că e genul de film pe care in alte contexte l-aș fi văzut legată de scaun. Totuși, nu inţeleg critica din spatele lui.
Dar am avut nevoie de filmul ăla. Cum am nevoie de Glee Club câteodată, când mai cade cerul pe mine și-mi petrec dimineţile de sâmbătă ciufulita, in cearceaful meu Pokemon, mâzgălind in agendele mele cu Despicable me 2 și Hobbitul, pentru că sunt atââât de matură…

Deci da, nu știu ce-i cu mine. Ori mă sperie bacul, facultatea, mutatul și alea-alea.
Ori sunt eu de fel un copil tâmpit cu o personalitate in contradictoriu.
Ori n-am personalitate.
Ori am doar o perioadă dubioasă in care imi iese la iveală partea mea copilăroasă mai mult decât ar trebui.

Cert e că iar am facut borș din blogul ăsta. Lacrimă.

Posted from WordPress for Android

8 răspunsuri to “Tralalala-uri.”

  1. îți simt durerea

  2. Iar ești adorabilă. :))

  3. lasa, borsul e sanatos, scrisul (te) vindeca si te ajuta sa te gasesti. Tu scrie cum simti si vedem noi cum cum va fi in continuare. Si eu incepusem sa scriu despre diete si uite unde am ajuns 🙂 Si am trecut demult de BAC 🙂

    • Julia says: Says:

      Inţeleg de ce scriu, nu inţeleg de ce sunt citită. :)) Mie imi e rușine să-mi recitesc și articole vechi de o lună, singurul gând care nu mă lasă să le șterg e: schimbarea e bună, schimbare inseamnă evoluţie. 😀

  4. abra-abra Says:

    Si radeai de mine cand ma jucam Pokemon TCG :)). Welcome to childhood.

zi una de jale

