O să avem un avorţel.

Astăzi am avut o lecţie foarte interesantă la ora de …
Bine, habar n-am ce oră era și nici n-am auzit titlul lecţiei, dar mi-a căzut o cască din ureche la un moment dat și atunci mi-am dat seama că draga mea colegă de bancă vorbea cu mine și pentru a mia oară, eu nu eram atentă. Și era așa revoltată: eu nu pot să fiu de acord cu așa ceva. nu pot ! cum să faci așa ceva? Iar atunci aud glasul de cocomârlă al profesoarei: pentru ultima dată ! cine e pro avort? Julia ridică mâna. Colega se ingălbenește. Ţipete prin spatele meu. Bine, dramatizez, dar chiar a făcut o faţă de „sper să mori” și colegele mele au inceput să se agite prin spate. Atunci mi-am dat seama că sunt singura fată din clasă care e pro avort. De fapt, sunt pro și contra in funcţie de caz.

Bineinţeles că eu nu aș face așa ceva, și nu sunt pro in cazul minunilor de 14 ani care s-au „maturizat” prea repede, nici femeilor mature care n-au auzit de pastila de a doua zi.

Mă refer la următoarele cazuri, și spun de pe acum că nu am nimic nou de zis:
– VEOLUL. dacă nu e cu sechestru, ai putea evita asta cu pastiluţa. totuși, nu ești obligată să păstrezi un copil pe care nu ţi l-ai dorit și care ar putea fi o amintire urâtă dintr-o sută de motive. nu mă apuc să exemplific, cred că sunt evidente.
– NO TENGO DINERO. e vorba aia, care nu-mi place deloc, dar se potrivește aici: ai bani, mănânci. n-ai bani, nu ţi-e foame. nu faceţi copii dacă nu aveţi bani ! ii chinuiţi pe ei, vă chinuiţi și pe voi. nu-mi inţeleg colegele de 18 ani, care așteaptă copii, când ele n-au nici domiciliu stabil, nici loc de muncă, nici măcar bacul luat. dacă faci copil pentru a-l da spre adopţie, IŢI DORESC O MOARTE LENTĂ ȘI DUREROASĂ. mai bine nu se naște, decât să crească in orfelinate și să iasă de acolo schilodit fizic sau psihic. aia nu e viaţă. mai bine-l lipsești.
– COMPLICHEIȘĂN. irlanda e plină de beţivi, drogaţi și curve. de asta peste tot vezi numai oameni handicapaţi. in scaune cu rotile, in cârje, fără o mână, fără un picior, fără creier (ăsta le lipsește la majoritatea). dacă e posibil ca copilul tău să sufere vreo malformaţie sau ceva, nu-l chinui. nu te chinui. cunosc oameni care luptă pentru niște copii care nu au nicio șansă, nu sunt nici măcar conștienţi. și bineinţeles că lupţi, că doar e puiul tău, dar de multe ori te intrebi de ce, pentru ce și până când.

– ȘI ARGUMENTUL SUPREM: o femeie matură are tot dreptul să ia o decizie in legătură cu viaţa și corpul ei, și iși asumă totul ! Știe dinainte ce inseamnă acea procedură și care vor fi urmările. Nu e genul de decizie ce se poate lua de pe-o zi pe alta. Așa că insistenţele de genul „poţi să păţești aia sau aia” mi se par inutile. Dacă femeia respectivă știe pe ce planetă trăiește. Și spun asta pentru că am cunoscut vara trecută o femeie, care mi-a povestit că a făcut 8 avorturi. 8 !  Intrebarea mea a fost: de ce nu v-aţi protejat? N-am aflat nici până in ziua de azi.

Mi se pare funny, că tocmai ieri la ora de..  la o oră, puii mei, vorbeam despre ţigani și toată lumea se oferea să infigă o șurubelniţă in cap oricărui specimen. Adică să provoace suferinţă fizică intenţionat unei fiinţe, care e capabilă să simtă, in timp ce apără un embrion, căruia da, ii bate inima de la 9 săptămâni, dar nu e conștient de ceea ce se intâmplă. Oh, suferă. Voi aţi simţit când v-au scăpat părinţii in cap? Așa ziceam și eu.

titlu groaznic, știu, inspiraţie zero

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

