Plin de culturiști.

1. Genul ăla de intelectual, care se intreabă „cum să fi atât de incult”. SĂ FI

2. Genul ăla de prost de rând, care abuzează de cuvântul „frustrat”, la modul greșit și injurios.

3. Genul ăla, care mimează că e cult.
Sau pruna de pe colivă:

Acum doi ani i-am imprumutat Berbecii o carte. Acum un an i-am imprumutat altei colege o carte, dar cartea respectivă, fără măcar să mi se ceară permisia a ajuns la Berbeacă. A ajuns la ea pe ideea „lasă, că vorbesc eu, suntem prietenele la cataramă”. Haha, mori.
Ambele sunt cărţi preferate de-ale mele. Niciuna nu s-a intors incă la mine. Deși nu am bătut apropuri, ci i-am SPUS să mi le-aducă inapoi. Niciuna din cărţi nu a citit-o cap-coadă, mi-a spus că nu i-au plăcut, dar la o ora oarecare de engleză, când profa a pomenit de una dintre ele, cine era mândră că a „citit” cartea și „ia plăcut”? Nu eu, care e cartea mea preferată. Ci ea. Să-mi sară soarele de nu a zis că-i faină.
La o altă oră, tot de engleză, fiindcă la orele astea ne dăm cel mai mult cu părerea, profa a intrebat dacă ni s-a intâmplat să imprumutăm lucruri și să nu le mai primim inapoi. Cine a ridicat prima mâna? Berbecita. Și era foarte afectată că nu și-a primit bluza inapoi, in timp ce eu mai aveam puţin, săream peste bancă și-i dădeam o trimitere unde si-a inţărcat copiii Dracu’.

Când a fost la modă găleata cu cărţi a fost prima care a inșirat „lista”. Ce se găsea in listă? Mara, Ion, La ţigănci,  The Fault in Our Stars, Exercitii de echilibru și cele două cărţi ale mele CARE NU I-AU PLĂCUT. Pentru că altele nu a citit, logic?
Nu e in stare să citească o carte până la capat, dar distribuie poze cu „read a book”, luate de pe pagina mea și comentează de mimozele care-și pun pe failbook citate din cărţi pe care nu le-au citit, de parcă ea ar face altceva.
Nu mă interesează atât de  cărţi, cât mă deranjează gestul și mă enervează felul ăsta al ei de-a fi. Fake. Mai ales că știi că ambele sunt două amintiri pentru mine: cartea preferată a mamei, adică prima carte pe care am citit-o și una pe care am primit-o de ziua mea de la cineva special. Nu fac recomandări de caca, nu-mi dau cărţile de caca. Așa că, dacă știi că ţi-am dat o carte, mișcă-te ca pantera cu ea in dinţi după ce-o termini.

Nu sunt eu genul care să tacă și in mod normal aș face scandal o lună pe tema asta, dar să se mai mire că o ignor și mă bag cu ea in seamă numai când am motive să-i comentez ceva, că sunt tare curioasă cât o mai ţine nesimţirea asta.

Posted from WordPress for Android

6 răspunsuri to “Plin de culturiști.”

  1. 36 that’s a kilo.

    Ce fel de creaturi reptiliano-babunice-ipocrite sunt atât de ipocrite încât să facă așa ceva?

  2. Mor cand te aud cu pruna de pe coliva =)).
    Aiurea cu „frustratul” , toti il folosesc in prostie fara sa cunoasca adevaratul sens al cuvantului:/

  3. Oameni fake. Oameni fake peste tot

  4. O poza cu berbe nu ai?
    Ca asa ma intereseaza mutra ei 🙂
    Nu pot sa ma bucur de articole pe cat ar trebui..si sufar

    • Julia says: Says:

      știu cum e, și eu am curiozităţi din astea când citesc despre alţii :)) nu am poze cu ea, că-mi stric ziua de câte ori ii văd făţăul. din păcate nu-i urâtă, dar tare i se potrivește vorba cu mărul frumos, putred pe interior

zi una de jale

