Fmm istorie.

Voiam să fac treaba asta de doi ani: pagină nouă.

In traducere, până acum am terminat doua volume de povestiri incepute anul trecut și am citit două cărţi, o povestire, un volum de poeme, și ar mai fi, dar fmm istorie. Cel puţin sunt mulţumită de ce am citit până acum. Foarte.

Dacă are cineva să-mi recomande niște cărţi science-fiction, distopice sau istorice bune, cu care să nu simt că-mi pierd timpul, comment sau PM. Aș aprecia. Deocamdată am ce citi – imi vine să plâng când mă gândesc că nu am timp de viaţa mea, dar vreau eu totuși să nu ajung in punctul in care să am timp liber și să-l irosesc gândindu-mă că nu mai știu ce să citesc. Mulţumesc anticipat.

Posted from WordPress for Android

15 răspunsuri to “Fmm istorie.”

  1. Dune? Ai incercat?

    • Julia says: Says:

      Ăh, da, chiar anul trecut. Nu prea m-a impresionat și am abandonat-o destul de repede, dar merci de sugestie, poate o să-i mai dau o șansă. 🙂

  2. Cinci ani la Auschwitz (Anus Mundi), Wieslaw Kielar am gasit-o la un anticariat de curand ca nu auzisem de ea pana acum.
    E interesanta daca te pasioneaza subiectul

  3. ,,Alexandra si infernul” de Laurenţiu Fulga

  4. abra-abra Says:

    Lumea Sofiei este interesanta sub aspect semantic. Limbajul folosit nu sparge tiparele. E buna ca o lectura mai usoara, cand esti obosit si nu iti permiti sa recitesti un pasaj de 3 ori sau sa te intinzi cu o carte pe o luna.

  5. Borgia ! + serialul inspirat din carte

zi una de jale

