IN LOVE WITH THE LOST ICE CREAM.

Vreau să impărtășesc cu cineva câteva dintre chestiile culese din Partea Dubioasă a Youtube-ului, să fiu eu liniștită că nu sunt singura care-și face cruce-n talpă.

Cel mai dubios trailer pe care l-am văzut.

Eu efectiv nu am inţeles nimic din trailerul ăsta. Ce dzo ar trebui să reţin, in afară de melodia aia obsedantă, care m-a făcut să mă trezesc la 3 noaptea să o fredonez? E ciudat. Imi place. Trebuie să văd filmul ăsta.

Cea mai dubioasă melodie.

Incă nu ştiu dacă să râd sau să plâng. Chestia asta e pe bune? Eu chiar vreau să cred că e o glumă, parodie, ceva. Tipul ăla mă ingrozește, pare retardat, imi inspiră milă. Dar refrenul ăla…

Cea mai dubioasă reclamă.

OK SERIOUSLY WTF
Chestia asta m-a speriat rău, și nu știu dacă pentru că
1. sunt tâmpită
2. in ziua aia citisem despre multe cazuri dubioase in medicină, iar lumea mea devenise brusc nesigură. afară era urât, iar o mașinuţă de-a fratelui meu cânta stricată sub birou, ca intr-un film horror, și nu știam de unde se aude. atmosfera perfectă să-i prăjești juliei creierul. pentru că am fost pokerface vreo două zile după ce am văzut asta. mi-e imposibil să cred că cineva s-ar uita la reclama asta și ar zice: oh, vreau ingheţata aia.
ce-a fost in mintea oamenilor care au creat asta? e un fucking om de ingheţată care se mănâncă singur ! și făţăul ăla…

Imi plac chestiile creepy, dar… dar… i eat little baby‘s ice cream… doamne feri !

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “IN LOVE WITH THE LOST ICE CREAM.”

  1. Ewww. :O Tipul alaaaa !

  2. sucuridecuvinte Says:

    La ce m-am uitat?
    *creier blocat/prăjit/tăt ce vrei.*

zi una de jale

