katrina

eu am o relaţie foarte puternică cu mâncarea. in sensul că am apetitul unui T-Rex in creștere. sunt foarte pretenţioasă la mâncare, insă mănânc din oră in oră, nu impart cu nimeni, altfel mă transform. da, un metru jumate și patruj de kg de furie. mor când un colegus ţâranus fututu-s in maţus, nici măcar nu mă intreabă: bă, dai și mie? că-s sărac, n-am, fută-mi alocaţia că nu-mi ajunge nici de-un wc public. și mă trezesc cu o căpăţână răsărind deasupra sandwich-ului meu, ca luna după deal și niște dinţi rânjind la viaţa mea. in momentul ăla mintea mea se intunecă, in interiorul meu se dă o luptă intre spiritul mamă-urs și conștiinţa care spune „fii un om normal, o dată in viaţa ta, fii un om normal”. bineinţeles că datorită calmului meu inexplicabil pe care il am in jurul fiinţelor bipede, in loc să-i aplic o spatulă peste ceafă și să-i bag morţii-n casă afișez un zâmbet cald și cu un sarcasm insesizabil ii spun: vai, ce apetit de vrăbiuţă. dar nu vrei să papi tot? poftim ! poţi să incepi cu fundul meu.

Nu, serios, gesturile astea mi se par de căcat. Nu știu din ce peșteri pleacă unii la vânat și se rătăcesc de ajung la școală.

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “katrina”

  1. Ăștia sunt o specie rară de creaturi semi-inteligente, și cred că ar trebui să le păstrăvălești una să zică că ar fi lovit de un pungaș neted

    • Julia says: Says:

      Mă gândeam să-mi fac un sandwich superpicant și să-l uit pe bancă. In ce hal de condimentat mănânc, o să ii usture tăte găurile numai dându-i târcoale ca niște animale.

zi una de jale

