Dă-mă in judecată.

Tocmai mi-am dat seama că rasismul e un subiect greuţ, pe care nu toată lumea il studiază, insă acuză; și că există oameni căcaţi la minte care te consideră astfel pentru simplul fapt că nu-ţi plac creolele.

Nu-mi plac ochii albaștri, asta mă face și mai rasistă? Nici tipii blozi. Sau mustăcioșii. Câtă ură rasială pe capul meu !

Intr-un fel toţi suntem rasiști. Prin educaţie, avem in venă mândria asta, de a ne considera superiori altor rase, culturi, credinţe, indivizi si de a le diferenţia, nu neaparat din ură, ci din diferenţele de mentalitate. Dar una e să nu-ţi placă un om, o particularitate de-a lui, o anumită categorie de oameni și alta să discriminezi o rasă in societate, prin opinii si jigniri. Eu cred că am dovedit de prea multe ori pe aici că nu sunt rasistă, nu judec și nu urăsc oameni pentru culoare, sex, religie, așa că aștept ca nici eu să nu fiu judecată după niște preferinţe, pe care oricât de nerasist ești, e imposibil să nu le ai, să nu preferi o culoare de păr, ochi mai mult sau mai puţin decat alta. Mereu vei avea o tragere spre persoanele care au calităţile respective, indiferent că vrei sau nu. N-am spus, „nu-mi plac ciorile”, nu am jignit pe nimeni, am zis că nu-mi plac creolele. Cum nu-mi plac nici tipii păroși. Tunși periuţă. Brânza topită. Și cum nu mă omor nici după David Beckam, pentru că fuck logic.

După câte o discuţie de genul ăsta mă simt calificată pentru un post de profesoară la Brădet.

http://ro.wikipedia.org/wiki/Rasism

Posted from WordPress for Android

Un răspuns to “Dă-mă in judecată.”

  1. O,doamnee ! Ce om =))

zi una de jale

