Fascinaţia roz.

Voiam de mult timp să scriu despre noile mele pasiuni vechi; pasiuni pe care atunci când eram copil nu le inţelegeam, dar totuși mă fascinau. Uitatul la desene până târziu, mâzgălitul caietelor in ore și a asfaltului la concursurile organizate de Ziua Copilului, toate astea le-am rememorat intr-o zi, uitându-mă cu tata la desene, Tom&Jerry mai exact, preferatele lui. Bine, și stălkuind site-ul Desenele Copilăriei, care mi se pare genial și faţă de care vreau să-mi declar iubirea maximă, mai maximă decât cea pentru ruladă.

De atunci, am reluat câteva animaţii pe sărite și am descoperit altele, mai actuale, mai vechi, mai anonime, mai greșite sau mai educative; am reinceput să mâzgălesc, dar de data asta pe foi A4 și am studiat poveștile din spatele desenelor și creatorii lor, iar ieri am citit despre schimbarea siglei și noua grilă Boomerang cu Inspector Gadget pe fundal (așa coincidenţă) și de curiozitate nu mi-am mai mișcat fundul din faţa televizorului câteva ore bune (ţin să menţionez că n-am mai privit cutia magică din proprie iniţiativă de aproximativ nouă luni și nici nu știam prea multe despre acest post). Dar am fost surprinsă să aflu că fratele meu preferă genul ăsta de animaţii, și că pasiunea tatăl meu s-a născut și in el.
Ne-am uitat la Baby Looney Tunes și-am crezut că mor de drăgălășenie, la *todo todo todo*: Pantera Roz și prietenii, apoi la Garfield cu Alex până târziu.

image

Cu riscul de a-mi face copilăria de râs, spun sincer că nu m-am uitat niciodată la Pantera Roz. Nu știu dacă din cauza faptului că am copilărit in perioada Jetix, ori rozul n-a fost tocmai culoarea mea preferată și din cauza asta nu am avut curiozitatea. Cunoșteam doar mersul ei tiptil-tiptil, cu care s-a strecurat și-n copilăria mea târzie, ca să zic așa. Dar cred că niciodată nu e prea târziu, iar cum susţin că vreau să rămân veșnic copil, la fel ca și tatal meu, cred că voi petrece mult timp cu fratele meu urmărind Pantera asta, care pana acum imi pare tare zapacita. :))

Boomerang e unul dintre puţinele posturi tv pe care le poate urmări oricine, la orice vârstă, fără să simtă că-i scade IQ-ul.

Posted from WordPress for Android

3 Răspunsuri to “Fascinaţia roz.”

  1. E frumos cand parintii si copiii impartasesc aceleasi pasiuni si mai ales pasiuni asa frumoase si nemuritoare. Frumos articol,o sa-i dau o sansa ca tare mi-e dor de motanul ala gras si pantera aia ametita

  2. Reblogged this on bitterswitz and commented:
    Nici articolul 101 nu m-a dezamagit 😀
    Succes Julie !

  3. uite ca am descoperit ca e bun si tv’ul asta la ceva 😀

zi una de jale

