O sutică.

Pentru unii o fi un fleac, pentru mine e o realizare că am reuşit să strâng o sută de postări pe un singur blog. Pentru că cine mă cunoaşte, ştie că mă consider Lenea Intruchipată, n-am răbdare nici să respir şi mă plictisesc şi de prezenţa mea, pe lângă faptul că am renuţat la multe bloguri până să rămân pe acesta.

Dar da, am ajuns la postarea cu numărul 100 şi nu ştiu ce mă uimeşte mai tare, asta sau numărul de vizitatori unici pe care ii am pe zi, care nu sunt deloc puţini şi care cresc de la o zi la alta. Adică, sunt conştientă de faptul că am un blog mediocru, şi imi vine să cad cu faţa intr-un ciocan când imi cântă wordpresselul „Your stats are booming !”. Totuşi, mulţam celor care-şi pierd timpul pe blogul meu şi-mi share-uiesc articolele. Apreciez gestul, chiar dacă nu e unul dintre preferatele mele.

Aş fi vrut ca articolul ăsta să fie mai lung şi mai vesel, dar e ultima zi de vacanţă şi fmm istorie.

17 răspunsuri to “O sutică.”

  1. Felicitari! Si succes pe viitor cu blogul ^^

  2. Eu nu simt ca imi pierd timpul pe blogul tau si stii ca nu spun asta pentru ca iti sunt prietena,chiar daca una mai indepartata :* imi place cum gandesti si cum scrii si live esti mai funny decat in scris, da’ daca nu vrei vloooog :)) ce sa-ti fac.
    Si lasa chestia cu lenea ca oricat de lene iti e cand am o problema cine isi pune mintea la contributie? TU
    Asa ca pwp gerl si bafta mai departe cu blogul ❤

  3. Felicitări domniță pentru această performanță performantă .
    La cât mai multe postări magice și miraculoase #tedi

  4. 😀 bravos, felicitares

  5. albnegru Says:

    la mai multe ! 🙂 spor la scris in continuare

  6. Rares are un blog mediocru. Nu tu!Tu esti geniala

zi una de jale

