O fi soare, da’ nu-l văd iooo

Eu nu știu in ce relaţii mai e Andra, dar mă sperie ce văd la meteo… și mă bucură, in același timp.

Mâine am un test satanic la istorie pentru care nu m-am pregătit deloc, dar și proful ăsta trepanat, ne dă test din prima săptămână, intr-o zi in care nici nu avem ore cu el și după ce că ne-a chemat pe 23 decembrie la școală pentru pregătire. Așă că ce face Juliuţa cu o seară inainte de Tăiere? Stă cocoţată lângă fereastră, uitându-se cum ninge și pentru prima dată inimioara ei tresaltă de bucurie când vede că totul este alb și se roagă la sfântul dzo să dea o ninsoare satanică să anuleze școala. Măcar mâine. Pentru că din câte am inţeles mai nimeni nu a invăţat și mi-e oarecum rușine de prof, că-l văd că se zbate, intr-un mod total imbecil, dar mno, mi-e milă de eforturile lui disperate de a ne face să invăţăm.
Oricum in clasa mea nu merge decât un calorifer, deci practic ne imbrăcăm când intrăm, că-i mai frig in clasă decât afară. Ne tot plângem noi, văd că degeaba. Dacă nici mâine nu ne repară, vai de ei, că de două zile mă apasă rinichii și când m-o lua o criză… ferească-i sfântu’ Lemne, că le bag morţii-n casă. Și dacă am auzit bine și maine vor fi -19 grade, faci treabă bună, Andro ! Bagă acolo iubire cu năbădăi.

Amu’, am auzit pe cineva spunând că nu crede in Dzo pentru că nu a văzut poze cu el. Vreau și eu selfie cu Dzo ăsta.

Posted from WordPress for Android

2 răspunsuri to “O fi soare, da’ nu-l văd iooo”

  1. Mie a inceput sa imi placa istoria abia prin clasa a 12a.
    Poate pt ca aveam o profa buna, cu forme apetisante..:))
    ..Si de atunci…mare imi e interesu pt istorie

zi una de jale

