Nyu.

Incep să devin paranoică urmărind „evoluţia” aplicaţiei WordPress și incă mă bântuie drama-ciornelor de anul trecut, așa că am creat o nouă categorie pentru ciornele cărora știu că nu le voi găsi prea curând o continuare, ori lucruri găsite la intâlmplare pe care nu vreau să le pierd, așa că salvez cum pot; unele prin memento-uri, altele prin mail-uri and shit. Făcând puţină ordine pe aici mi-am dat seama că scriu foarrrte mult și prost. Postez și eu ce mi se pare mai interesant și mai de ţinut minte, dar nu garantez postări foarte intelectualnice or smth la categoria asta. Postări intelectualnice, HAHAHA. Măi ce-mi plac glumele mele…
Revenind. Am găsit asta intr-un memento, e tema mea la engleză de acum un an, doi. Ţin minte că am scris-o cu două minute inainte de a incepe ora și pe moment mi s-a părut foarte tare, dar acum mă intreb ce dumniehristos? Trebuia să facem reclamă unui produs și ca deobicei, nu pot face nimic serios cu viaţa mea.

Cangurul tau tocmai a facut pipi pe teza ta de doctorat? Ponta Printer iti sare in ajutor! Cu un design impresionant de Mickey Mouse, chiar si copiii tai vor fi incantati de el. Cumpara acum si vei primi o pereche de bocanci uzati si semnati „curul lui Basescu”. Ah, niciodata facultatea n-a fost mai usoara… Acum poti fi si tu prim-ministru. Ponta printer! Plang si crinii de ciuda….

Chiar imi pare rău că nu mi-a cerut tema, nu inţeleg de ce nu mă verifică niciodată. Nu e ca și cum i-aș face esee despre clonele lui Michael Jackson și scrisori către persoane cu nume de prostituate asiatice, nyu.

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “Nyu.”

  1. Chiar ca e foarte tare, looool,puie monta !:))))
    Cred ca ma mut pe blogspot,e mai usor si faciusor vizualizari

    • Julia says: Says:

      MĂ PĂRĂSEȘTI, AFRODITO?
      Am avut și eu blogspot acum câţiva ani, nu am fost prea incântată de el. Nu-mi pasă de vizualizări and shit, așa că mă mulţumesc cu wordpresselul, doar că am câteva nelămuriri in legătură cu el și nu găsesc nicio temă să-mi placă.

      • Stiuuu :))) orice tema faina costa.
        Pai nu am mai pus nimic pe blog de mult si e gol imi aminteste de fostul blog care era destul de popular.Ma intristeaza de aia vreau vizualizari :)))

zi una de jale

