2014 in cărţi.

Cum am mai spus, a fost un an traumatizant din punct de vedere literar, nu știu dacă din cele 27 – DA, numai atât am reușit să citesc – pot să aleg 5 cărţi pentru raftul de cărţi preferate.

Am inceput anul in forţă, am citit Tess d’Urberville, patru volume din Harry Potter (II-V), Alice in Ţara Minunilor și Ţara din Oglindă, apoi am lălăit-o; am vomitat pe Exerciţii de echilibru, Fluturi și Lovestory-ul lui Segal, am fost dezamăgită de Divergent, Sputnik și Eliade – am ales Dragostea nu moare in locul Mayitreei; am redescoperit-o pe Christie prin a ei Crimă anunţată; mi-am imaginat ce frumos ar fi fost liceul in perioada Cișmigiu & comp; Bună dimineaţa, băieţi ! și Liceenii; am descoperit scriitori japonezi ca Murakami și Kawabata; am rămas puţin hipnotizată de Copiii pierduţi ai lui Straub și am inceput și abandonat o grămadă de cărţi pe care nu știu dacă le voi mai relua vreodată.

Cam astea ar fi preferatele de anul ăsta:
1. Pădurea norvegiană, Murakami
2. Hoţul de cărţi, Zusak
3. Cimitirul, Teleșpan
4. Frankenstein, Shelley
5. Harry Potter și prizonierul din Azkaban, Rowling
6. Omul invizibil, Wells
Sunt mai multe decât imi imaginam.
Ar mai fi Orașul cu salcâmi, insă incă nu am terminat-o, probabil o voi termina in ianuarie, dacă nu mă apucă in seara asta vreo ambiţie.
Nah, pe cine păcălesc, Lenea și-a reluat activitatea și mintea mea e numai la Revelion.
Curios, dar mi-a mers bine in toate direcţiile anul acesta, mai puţin cea literară. Sunt atât de dezamăgită incât aproape mi-a pierit orice chef de a incepe o carte nouă, dar voi găsi eu ceva ambiţie cât de curând, sper…

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “2014 in cărţi.”

  1. Eu nici nu am mai ţinut cont de ceea ce am citit în 2014. De obicei nu îmi lua mai mult de 3 zile să termin o carte, dar treaba cu şcoala şi ultimul an de liceu mi-au încurcat toate planurile.

    Am văzut prin postări că îţi plac Saul şi King. Sunt preferaţii mei, hehe.

    Aşa… soră-mea are carte lu’ Chirilă şi m-a bătut gându’ (de m-a nenorocit) să o citesc, dar apoi am văzut că părerile sunt împărţite. Mă rog.

    Să ai un an nou plin de ce vrei tu! *nu mă pricep la urări*

    • Julia says: Says:

      Poţi să citești blogul lui Chirilă, same shit. Practic, cartea lui e o culegere de postări de pe blog. Mi-a plăcut una, să zicem două, dar dacă mă pui să-mi aduc aminte… blanc, atât de interesante sunt. Nu știu, mie imi e superantipatic felul lui de a scrie. In ultimul timp nu știu pe cine urăsc mai mult dintre Chirilă, Binder și Poptămaș *cred că am o problemă*. :))
      Cât despre Saul și King, mă simt vinovată că anul acesta n-am putut citi nimic de ei, chiar incepusem prin vară să scriu un fel de comparaţie intre ei, care voia să arate că cei doi nu pot fi comparaţi :)), dar… am făcut o prostie și am șters tot.

      Mulţumesc, nici eu nu mă pricep la urări, așa că iţi urez un an bun, succes la bac și la gagii :)) și ce să zic… mulţumesc că-mi urmărești blogul. >:d<

    • Julia says: Says:

      Ah, și apropo, s-ar putea să-ţi placă Copiii pierduţi, este scrisă de Peter Straub, un bun prieten cu Stephen King și cu care a avut ceva colaborări, gen Talismanul. 🙂

zi una de jale

