Râsu’ plânsu’.

Sunt plină de nervi și râd cu lacrimi in același timp, ciudat sentiment.

Acum câteva zile au venit niște pocăite la poartă. Bunicul meu, om educat, domn in toată firea, mai să ridice mătura la ele și să le fugărească, că: ce fel de femei sunteţi voi? n-aveţi familie, copii acasă? umblaţi ca descreieratele din poartă in poartă cu Biblia in mână și minţiţi lumea. de parcă Biblia nu tot de oameni a fost scrisă. ia nu-mi mai spuneţi mie povești, că vă pierdeţi timpul de pomană ! Holapayee !

Acum nu mai inţeleg nimic. Mă trezește ieri dimineaţă la 8: hai, iuli, că vine preotul. Și ce dacă vine preotul? hai, fă ordine, că-i ca la nebuni. Imi iau un tricou cu o trupă pe mine. dă satana jos că sperii popa! Dar eu vreau să sperii popa! las’ că-l sperii de bobotează. Când o fi si aia, okay. Il dau jos, bag muzică mea păgână la maxim și-l aștept, nu vine niciun popic.
Azi dimineaţă: hai, iuli, că vine popa. Și ce dacă vine popa?! du-te și stai in baie, numai nu-mi sta cu curul in sus aici. E camera mea, vreau să stai cu curul in sus aici. Mă mai fâţâi puţin. Dar hai, no, nu putem incuia și noi ușa măcar anul ăsta? Măcar ocoliţi camera mea. iouli ( pe tonul ăla), no, no, tradiţia blabla. vine pe la 12, fii pe faza. Deci m-ai trezit la 8 ca să-mi zici că vine la 12? arhanghelu’ luă, arhanghelu’ dă.
Vine ora 12…
Mama: mă duc la cumpărături, să nu mă prindă popa. EA E CREDINCIOASA
Bunică-miu: mă duc și eu la cumpărături, iţi las ușa din faţă deschisă, il primești tu, da? EL E CU TRADIŢIILE.
Bine că voi fugiţi și eu, care sunt atee, rămân să pup crucea ! Fuck logic !
O sun pe mama, ii urlu in telefon, mă aude tot magazinul. Casiera: hai, du-te acasă, salvează fata. Mama hlizește fasolea-n telefon până acasă. vai, ce situaţie amuzantă. vai, ești nebună.
Imi fac tactici de evadare: Dani, spui că ești singur acasă, poate nu intră. ba nu, hai să luăm banii de pe masă și să incuiem ușa, să stropim cu apa pe aici și să zicem că a fost. Dani nu, că el nu minte.
Vine mama acasă: vine luni, acum mi-a zis vecina. FUUUU
Bunică-miu: ne-a cântat popa-n cur? LUNI, BRE. ce bine ! Ftă-mă dzo, de pot să inţeleg. Să vină naibii să scap de el o dată.

Mă intreb, peste tot e tradiţia asta cu popa care-ţi udă prin casă? Mie mi-e groază de al meu. Ii plac monitoarele.

image

Maximă asta !

Posted from WordPress for Android

6 răspunsuri to “Râsu’ plânsu’.”

  1. Bunicul tau e genial )))

  2. Heeeeei ciue mai faaci? >:D<
    "Ne-a cântat popa-n cur?" mooor =))))
    Si bunica-mea e cam la fel. Numai ca ea nu prea vrea sa-l primeasca :)) Discutie intre mine si ea: "Ce-ai mai facut bre azi?" "Ce sa fac, a venit popa…" "Si?" "Pai si nu i-am deschis, mi se parea cam dezordonata casa" :)))
    Am facut glume cu o colega pe baza astora care bat din usa in usa cu biblia in mana, gen "Do you have a minute to talk about our Dark Lord Sata? \m/ \m/ \m/ "
    Spor la inspiratie 😉

    • Julia says: Says:

      Heeei. *bear hug*
      Ce să fac, sunt așa happy, dansez pe aici, nu știu ce am de câteva zile. Tu? Spor și ţie! Că n-ai mai postat de mult. Ioi, septembrie, cum reziști? :))

  3. Dacă râzi mai trebuie să și plângi ,no .
    Bine că ai scăpat iar de popă ,dar a 3-a oară nu cred că mai scapi.

zi una de jale

