Nu am sentimente.

Am atins un nou nivel de miserupism.
Serios, nu-mi amintesc ultima dată când am avut o emoţie… Parcă nimic nu mă mai mișcă, nimic nu mă mai impresionează, nu-mi mai pasă de oamenii din jurul meu, mă rog, cu foarte mici excepţii; nu mai știu să apreciez un gest, nu mă mai enervez și nu mai bag mâna-n foc pentru nimeni, nu știu… sunt calmă, prea calmă. Examen? Chill. Exmatriculare? I don’t give a fuck. Bârfă? How cute. Moare nea Mărin din colţ? Aha. Despărţire? I HATE MY LIFE *două zile mai târziu* Ce, asta a fost tot? *câteva zile mai incolo*: impăcare? Haha, no, go fuck yourself. N-am frică de nimic, nici dor de nimeni. Nu mai am nici emoţia aia, produsă de melodiile mele vechi, baladele rock care urlă de suferinţă, nici emoţia unui lucru făcut pentru prima oară, gen… idk, sărit cu parapanta. Dacă aș fi impinsă acum de pe-o clădire nu cred că mi-ar păsa suficient de mult incât să mă zbat până jos, aș sta ca un cartof prăjit in vânt. No stress. Sunt o fire rece, intotdeauna am fost, dar inainte chiar imi dădeam silinţa să arăt că-mi pasă, cu toate că nu reușeam. De fapt, inainte chiar imi păsa…  Acum cred că sunt puţini oameni lângă care rămân eu, puţine persoane pentru care mă mai zbat, puţină lume de care mă mai leg. Imi place tot mai mult singurătatea. Și plimbările nocturne. Și tăcerea. Eu mi-am stabilit niște ţeluri, pe care le ţin in mine ascunse și muncesc pentru ele in fiecare zi, iar oamenii simt că-mi stau in cale.
Aș vrea să știu ce ii face pe oameni să se atașeze atât de ușor de mine și să-mi dea drumul atât de greu. Pentru că eu nu mai pot sub nicio formă să fiu.. ca ei.

Posted from WordPress for Android

7 răspunsuri to “Nu am sentimente.”

  1. Deci asta era …

  2. esti inca micutza 🙂

zi una de jale

