Gesta ochelarus.

5 zile, atât a durat minunea.
Nu, nu i-am pierdut, am avut grijă de ei ca de ochii din cap (ironia), insă cumva, printr-o extorsiune a nasului meu din cauza unui degajament produs de fratele meu (pârţ atomic), pentru că altfel nu pot să-mi explic cum s-a intâmplat: s-au strâmbat.
S-au lăsat oarecum colţurile și una din chestiile care stau pe nas s-a ridicat in sus. I-am indreptat inapoi, dar chestia incă e puţin prea sus și i-a slăbit și plasticul, dzo s-o ftă. Habar n-am dacă să ii duc la reparat sau să mă piș pe ei.
NU ȘTIU CUM FAC ASTA, oricât de multă grijă am de un lucru, la mine nu ţine. Sunt o ameţită și nici memoria nu mă ajută, ca deobicei. Imi amintesc numai flash-uri, mai ceva ca după Jäger. Eu cu ochelari, ochelari pe masă, ochelari pe-o carte in pat… waaaay, revino-ţi creiere !

Mâine făceau o săptămână, să-mi trag ștrampul.
Și:
1. In trei luni in care n-am purtat ochelari, mi-au crescut dioptriile de la -1 și -0.75 la -1 și -1.50
2. Iza mi-a ales rama, tenc iu, gerl. Mie nu mi-a plăcut la inceput și incă nu-mi plac marginile alea. Iniţial voiam rame negre, mai grosuţe, nu am crezut niciodată că o să am ochelari argintii. Când am ajuns acolo, primul gând a fost: o să-mi iau cele mai ieftine rame, chiar dacă o să arăt ca o curcă matrafoxată, oricum intr-o lună ii pierd. Curu’, am băgat +400 de lei in ei și n-au ţinut decât 5 zile. :))
3. Abia aștept să-i vopsesc și să fac experimente pe ei.

Mi-e lene să pun poze, o să revin cu un edit.

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

