Genul meu.

1. Genul ăla, care dă foc la casă făcându-și un ceai. Ceai cu aromă de oală arsă… o nebunie !

2. Genul ăla, care iși pierde numai lucruri neimportante… ca buletinul, ochelarii, produse abia cumpărate.

3. Genul ăla, care iși strică obiecte neimportante… ca incărcătorul de la telefon, trei perechi de căști pe lună, lămpi. Dar care are destulă imaginaţie incât să improvizeze altele. Nu vreti să-mi vedeţi hidoșenia de lampă, cu abajurul susţinut de beţișoare pentru quilling.

4. Genul ăla, care păstrează tot felul de nimicuri ca amintire, deși urăște amintirile. O poză cu un melc, o bandană roșie, soluţie de ţigară electronică expirată, dintele lu’ frati-miu… etc.

5. Genul ăla, care n-a văzut filme ca Lord of the rings sau Harry Potter. Da, există.

6. Genul ăla, pe care-l apucă plecatul de-acasă și se trezește noaptea plimbându-se pe străzi necunoscute, singură și de nebună.

7. Genul ăla, care face tot felul de asocieri de căcat intre cuvinte, oameni, locuri. Și uneori glume pe care nu le inţelege nici Cristos.

Le eu: Știi care e diferenţa intre Ponta și-o găină? Nu știi, fiindcă ești prost, și habar n-ai că ponta e procesul de depunere a ouălelor la pasări.
Le om random: ce?

8. Genul ăla, care iși pune trei alarme, mama și prietenii să o sune dimineaţa să fie sigură că reușește să se trezească și tot intârzie.

9. Genul ăla, căruia dacă ii intra o idee in cap la 6 dimineaţa, așa rămâne.
6 am: Julia sforaie
6.30: Julia deschide ochii.
6.31: Julia studiază tavanul:
6.32: Bă, eu nu mă duc la școală azi.
*două minute mai târziu*
Nu mă duc nicăieri, am decis.

10. Genul ăla, care preferă să scrie căcaturi pe care nu le citește nimeni in loc să inveţe.

Posted from WordPress for Android

5 răspunsuri to “Genul meu.”

  1. Cat am ras la 9 =))))

  2. Doamne, am uitat de atât de multe ori pe foc diverse oale cu apă încât încep să cred că apa fierbe în momentul în care miroase a ars prin casă.
    La mine nu mai merge treaba de la punctul 8. Le răspund şi mă culc la loc cu o incredibilă comoditate 😦

  3. Daniela-Andreea Says:

    Esti tare simpatica :))))

zi una de jale

