Imi caut liniștea.

In ultima vreme nu am timp de nimic, iar de lucrurile de care am timp n-am chef. Am avut o săptămână groznică, vreau să repar asta, so, ăsta o să fie primul weekend după mult, mult timp pe care o să-l petrec in casă, cu muzica dată incet, numai eu cu o carte naivă, pisicile, ceiuţul vanilat și puloverașul jacquard. Și blogul.
Ieri a nins, azi mi-am pus beculeţe deasupra patului, mi-am incărcat telefonul și ţigara, nu-mi mai trebuie nimic. Am o stare ciudată. De bine.
Nu vreau să aud de nimeni și nimic, failbook, școală, politică and shit. Vreau să stau in casă, la căldurică, să mă uit la desene animate, să scriu, să mă joc, să mă gândesc numai la chestii calde și pufoase, să mă uit pe fereastră cum ninge și să mă simt copil.
Vreau liniște.

Posted from WordPress for Android

6 răspunsuri to “Imi caut liniștea.”

  1. ia cu ceapa.

zi una de jale

