Psychoshit.

Seara trecută era să fac greșeala de a-mi șterge blogul, pentru că asta e aproape singura metodă de a scăpa de o persoană care NU VREAU să mai facă parte din viaţa mea, nici măcar din blogul meu nenorocit. De ce spun „aproape singura”? Pentru că altă metodă ar fi depun plângere la poliţie, pentru că mă simt hărţuită.

Și da, poţi să zici că sunt nebună, isterică, că am nevoie de-un control la cap sau zece, dar pentru mine ești o amintire urâtă, ești trecut, și nu suport să văd comentariu, mesaj, apel sau orice altceva ce vine de la tine. NU AM NEVOIE TINE, când am avut m-ai stresat, m-ai judecat, m-ai trădat, te-ai pișat pe mine. NU ȘTII NIMIC DESPRE MINE, și imi demonstrezi asta cu fiecare cuvânt pe care mi-l adresezi. Că tu mă cunoști, că tu simţi, că tu știi, că pulă-n cur de maimuţă, nu știi nimic! NU IMI PASĂ CE VREI DE LA MINE, nu vreau să-ţi fiu nici măcar o simplă cunoștinţă.Imi creezi o stare de nervozitate, pe care nu mă pot abţine să n-o exagerez când văd cât ești de bătut in cap, cum faci tot posibilul să nu inţelegi, să nu bagi in seamă ceea ce spun. Vezi că mă enervează lucrul ăla, iţi spun să incetezi că mă scoţi din minţi, iar tu continui, apoi imi spui că-ţi pasă. Nu-ţi pasă ! Mă termini psihic, eu nu sunt obligată să te suport. Dacă ţi-ar păsa de treaba asta, ai dispărea naibii, fiindcă-mi faci a naibii de mult rău. M-am săturat să repet aceleași lucruri la nesfârșit. Părerea ta despre situaţia asta NU MĂ INTERESEAZĂ. Că nu a avut Alex grijă de mine? NU TREBUIE SĂ AIBE NIMENI GRIJĂ DE MINE, dacă m-ai cunoaște ai știi asta, dar tu cunoști cu totul altă faţă a mea, una inexistentă. Viaţa e nașpa, se intâmplă lucruri, trebuie să treci peste și prin, indiferent cine are grijă de tine. Și ca să-ţi dai seama cât de mult „mă ajuţi”, află că am plâns mai mult de nervi scriind postul ăsta, decât am plâns pentru C.

Totul e bine până apari tu, CÂND AI DE GÂND SĂ INŢELEGI ASTA? Fă bine, bagă-ţi părerile in cur și go fuck yourself. Data viitoare n-o să te ameninţ, o să trec direct la fapte, nu merită să-mi șterg blogul pentru că un cretin n-are de gând să accepte că nu vreau să mă mai contacteze in niciun fel.

Punct, pa.

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “Psychoshit.”

  1. Eu zic sa-i facem o vizita si sa-l linsam!!!E absurd sa crezi ca stii ce simte o persoana si ce e in capul ei intr-o anumita situatie daca tu nu ai petrecut nici macar o zi intreaga cu ea(nu ai fost in mediul ei,nu ii stii familia,stilul de viata,ce ii place ce nu-i place,gesturile,reactile la anumite situatii).PENIBIL SI COPILARESC!!!

zi una de jale

