Untitled 72.

Metoda Julia de a trece peste:
* ai de șters poze cu o persoană care nu mai face parte din viaţa ta in momentul ăsta?
NU LE STERGE, DĂ „ASCUNDERE FOLDER”.
* ai amintiri in toate locurile, barurile, colţurile orășelului tău?
NU LE OCOLI, IEȘI NOAPTE ȘI BÂNTUIE-LE, FĂ-ŢI SÂNGE RĂU SINGURĂ.
* ai playlist-ul plin cu melodiile tale preferate, care intâmplător sunt și melodiile lui preferate?
ASCULTĂ-LE NON-STOP, DOAR TE CHEAMĂ JULIA.
* ai haine parfumate de-ale lui prin dulap and shit?
DĂ-LE INAPOI SAU NU MAI DESCHIDE DULAPUL. EU NU MAI DESCHID DULAPUL.
* știi că merge la un concert?
MERGI ȘI TU, NUMAI SĂ-I VEZI REACŢIA CÂND TE VEDE ACOLO, IN MULŢIME, ZÂMBIND MALEFIC.
* tresari când auzi motoare, trupa lui preferată și vezi o geacă de piele/vestă de blug?
O, DA, N-AI CE FACE.
* stai și analizezi toată ziua ce-a greșit el, ce-ai greșit tu?
IŢI SCHIMBI STAREA DE LA O ORĂ LA ALTA. IL IUBEȘTI, IL URĂȘTI ȘI IL IUBEȘTI IAR.
* scrii prostii pe blog, dupa 38 de ore de nesomn și uiţi care e scopul postului? uiţi să mănânci, să mergi la școala și să pui pisica să facă pipi la nisip? te agiţi cu telefonul prin casă așteptând un semn divin?
GHINION, LOVE SUCK.

Fetele normale plâng, beau cola, mănâncă ciocolată și se uită la filme dubioase. Eu nu pot face asta, pentru că ciocolata (calda, albă) și cola erau preferatele lui (și da, vorbesc de parcă-i mort) și-mi stau in gât, așa că mă mulţumesc să mă agit ca un pepsi până obosesc și adorm.

DIN PĂCATE VĂD CĂ INCĂ NU POT SĂ ADORM.

Sper că o să mi se pară funny după o vreme postul ăsta. Nu, eu vorbesc serios.

Posted from WordPress for Android

37 răspunsuri to “Untitled 72.”

  1. putem sa vorbim?

  2. ok. imi pare rau.

  3. chiar mi-e dor de tine:(

    • Julia says: Says:

      Ai citit asta și brusc ţi-e dor de mine, ai găsit ocazia să deschizi gura, ce să zic. Lasă-mă-n pace !

      • 😐 nu vreau sa iti umplu aici de comentarii dar daca nu raspund la asta o iei ca si cum nu ma intereseaza sau ai dreptate. mi-e dor, mi-a fost dor, nu vad asta ca o ocazie

      • Julia says: Says:

        Nu-mi pasă dacă răspunzi sau nu. N-ai spus-o până acum, sjhshs, lasă-ma, n-am chef.

      • Julia says: Says:

        Eu nu vreau să imi UMBLII aici, in primul rând.

  4. te las pentru ca vad ca iar te enervezi..dar am spus-o..ma rog

  5. .. e asa nasol ca nu ne putem intelege:| , fie si doar ca prieteni sau cunostinte whatever..:| te-am iubit prea mult:( . Tu stii ce ai facut cu tipul asta aici dar daca zici ca te iubeste eu zic sa nu renunti

  6. mda, Alex zicea ca il cunoaste si ca nu isi bate joc. mda, bag pla

  7. imi pasa de tine! lasand la o parte ca te iubesc , tot imi pasa pentru ca esti cineva special pt mn:|

  8. ai un asa talent sa te ranesti..:|. sper sa fi mai bine. noapte buna

  9. cum te mai simti?

  10. de mine poate ti se rupe dar la cat erai tu de indragostita de el.. nu stiu de ce incerci sa pari asa tare cand defapt nu esti asa in interior. cel mai rau e ca incerci cumva sa iti schimbi aparenta sau sa te minti singura.. tu stii care din astea:(. nu iti e mai bine daca faci asta..

    • Julia says: Says:

      N-am fost extraordinar de indrăgostită de el, doar puţin atașată, fiindcă inainte eram prieteni, ne-am inţeles perfect, iar apoi s-a schimbat enorm in câteva zile și a fost o ruptură, așa, bruscă. Nu-i simt lipsa, doar că nu-i inţeleg comportamentul, nu-l mai recunosc. Nu te mai căca pe tine crezând că știi ce-i cu mine. Nu sufăr eu prea mult, și pentru prima dată m-am deschis in legãtură cu subiectul ăsta și-am vorbit cu mai multe persoane. Așa că n-ai tu grijă

  11. pe cat insisti tu ca nu te cunosc , dupa atata timp imi dau seama cand esti bine si cand nu.. eu o sa fiu undeva pentru tine mereu daca ai nevoie

zi una de jale

