Currently reading… (3)

Cartea asta e blestemată, mă jur. Mi-am luat Cimitirul in iunie, toată vara n-am reușit să citesc 60 de pagini din ea, vin acasă, mă târ până pe la 130 de pagini, Aky nerăbdătoare mi-o ia, citește vreo 130 de pagini și io dă lu’ Iza, care citește 30 de pagini și mi-o dă inapoi. E sfârșitul lui octombrie, am 5 cărţi incepute și incă 9 cărţi care așteaptă să fie citite, iar eu sunt pe nicăieri. Dar continui să-mi cumpăr și imprumut cărţi, pentru că iulia și pentru că fuck logic.

Am citit 23 de pagini din Ion fără să plâng și prima carte din Ultima noapte de dragoste, intâia noapte de război.

Singura carte pe care am citit-o cap-coada este Iubita mea, Sputnik, de care sunt sincer dezamăgită. Mi s-a părut trasă de păr in toate direcţiile, ori traducerea a fost de căcat, ori nu știu. In afară de izbitoarea asemănare dintre mine și Sumiru, nu mi s-a părut nimic extraordinar. De ce, Murakami? Sper să nu fie efectul Pădurii norvegiene.
Voiam ca prima mea recenzie pe acest minunat blog să fie la această carte, dar dintr-un motiv sau altul, vreau să incep cu Acluofobia (CÂND DRACU’ O S-O TERMIN ȘI PE ASTA).

Wish me luck ;(

Un răspuns to “Currently reading… (3)”

  1. sucuridecuvinte Says:

    Te înţeleg perfect. Şi eu am începute vreo trei cărţi. ba mai înaintez cu câte treizeci de pagini, ba citesc altceva şi tot aşa.
    Aştept mult recenzia pentru Pădurea norvegiană.

zi una de jale

