Pinguini in frigider

Imi pare rau ca n-am continuat sa scriu la categoria Rezumatul saptamanii. Prea repede am uitat de ea, prea multe se intampla si prea repede trece timpul. Prea, prea, prea… 
So, ieri mi-am pierdut ochelarii si vecinul a chemat politia din cauza mea. Motiv: am intarziat acasa, nu mi-am luat cheile stiind ca-i varul meu liber, el m-a sunat, eu am stat peste program la munca, deci nu i-am raspuns, el a crezut ca termin la 18, eu deobicei am program pana la 16 si ori e alba, ori e neagra, asa ca s-a dus la cumparaturi. Eu vin acasa, frig ca dracu’, vad ca nu raspunde, incep si bat in prostia aia de lemn de la usa, nimic, ma gandesc ca doarme, asa ca vreo juma de ora am batut cacatul ala de lemn in speranta ca se trezeste. Vine vecinul nervos, ca il deranjez  ca se duce, ca cheama, ca se caca pe el. Ma rog, il ignor si astept, frig, vant, aveam o fisa in mana de la munca, s-a indoit ca dracu’, ma enerva geanta, mi se incurcasera castile, 11% baterie, you’re balance is low, ii trimit 15 mesaje pe facebook in speranta ca bazaitul „il va trezi”, nervi, pachet de nervi, BOOM. Serios, imi venea sa plang de nervi. Apoi il vad pe El, cum paseste saltaret cu pleata lui inexistenta roscovana in vant si-si balangane plasele-n ritm cu bataia inimii mele *bing-bang-boom*. Cu ce sunt eu de vina ca irlandezii sunt atat de idioti, incat nu stiu ce-i aia sonerie? Au un lemn, ca-n filmele alea cu castele bantuite, la care cand bati se aude pe toata strada. Prima data cand a batut cineva la usa si eram aici, eram in camera de deasupra intrarii si simteam ca se zguduie cu mine, facea un zgomot infernal. Chiar atat de greu e sa ding-dong? Adica, fml. Trecand peste asta, omul era mai pitic ca mine, cred ca o sa am cosmaruri cu el. Mic, putin cocosat si cu o privire albastra si usor exoftalmica. Brrr. Quasiomodoul Irlandei mele ! 

Acum stau in bucatarie, cu usa deschisa, trei pulovere pe mine si mananc inghetata. Si nici macar nu-mi place inghetata asta. Nu-mi place inghetata de ciocolata. Vanilie FTW ! Ah, si mi s-a stricat tasta „e”, asta in caz ca scriu cu cinspe e-uri si mi-e lene sa corectez. In seara asta am ascultat numai Odyssey, nu ma omor eu dupa balade, dar astia suna al naibii de bine:

Azi cred ca am ascultat aproape toate trupele pe care le iubesc de ani si ani (si a dracu’, ca nu-s putine) si parca niciuna nu se potrivea cu starea mea, pana la asta. Chiar voiam sa mai ascult si ceva romanesc.

Maine e ultima mea zi de munca, joi plec acasa. Si s-a nimerit sa am acelasi zbor cu o babuta, care o stiu de la munca, deci fml, o sa-i ia varu-miu pe ea si sotul ei pana-n Dublin cu masinu, ioi, deci banuiesc ca de data asta nu vom da Pantera la maxim. Mi-e dor de bunica-miu. Serios, aseara am facut pe facebook chat la o poza cu mancarea noastra (o data pe an gatim si noi, si mancam calumea, trebuie sa postam pe facebook, ca nu? =))) si am transformat sectiunea de comentarii in batalia celor mai ciudate, dubioase, amuzante replici ale lui *padadadum* tataie.  Chestia e ca, unele nici nu se pot reproduce in scris, iar asta e frustrant. Daca o sa-mi fac vreodata vlog, o sa fac un video despre asta incercand sa-l imit cat mai bine, e criminal omul. Cateva replici celebre:

  • Holapayee
  • Pomana lui Zvaisnix
  • Ne ia scaraoski.
  • Ce vorbesti, Franz?
  • Lalala si balbalbal (fuck, n-am diacritice)
  • Ne canta popa-n cur
  • Citare din Matei!!!
  • Tie nu-ti prea place munca, asa-i?
  • Arhanghelu’ lua, arganghelu’ da.
  • Tu nici nu stii sa mergi in papuci.
  • Tu nu stii nici cate sine are trenul.
  • Ma, astia n-au creier in cap
  • Zici ca-i sarit din copac.
  • Cand eram eu tanar si cresteam purcelusi japonezi….
  • La turnatorie cu tine !
  • Luna ma-tii azi si maine.

Altele: cimpanzeule, kimirsen, scamatorie, japonezule, pacsandin, ciulanlai (asta e imposibil de scris). Si mereu ne incurca numele: cand nu-mi zice iuli imi spune ori Mihaela, ori Dana, lu’ Dani ii spune Cata, lu’ mama ii spune Mihaela, lu’ Mihaela ii spune Dana. Lu’ Simi ii spune Luci si lu’ Marius ii spune Cata. Deci da. O data mi-a zis Viorica, FML.

Iar am facut o varza de postare, ideea era ca AKY DA MAINE EXAMEN. AI INCREDERE IN TINE, sper ca vezi asta dimineata, STII CA TOATA LUMEA ITI TINE PUMNII SI TE IUBESTE. Mai ales eu. ❤

Ah, si ma doare limba. Iar poza asta e foarte tare:downloadLater edit: Too much beer. I need a cure. Another beer.

17 răspunsuri to “Pinguini in frigider”

  1. tare bunicatu’

  2. „Ne canta popa-n cur” loool =)))
    Si ai mei au replici din astea, unele luate din filme, unele combinate, unele de la ei. Imi vine in minte acum asta: cand vor sa ma incurajeze, sau cand fac ceva ridicol de stupid, imi zic „E prost ba, da-i prostu’ nostru” :))

    • Julia says: Says:

      Are altele si mai si, recent am realizat si eu ca-i criminal omul, cred ca eram familiarizata cu replicile si de asta n-am remarcat ce dubioase sunt pana l-am auzit pe-un var imitandu-l. :)) Are si el o replica din Dem Radulescu, pe care o spune mereu: Ce avem noi aici? Si ma distreaza de fiecare data. Eu cand incep sa visez si ii povestesc mamei amintiri din viitor mi-o taie cu: „da, frumos, viseaza, e gratis” FML.

      Ah, si, sa moara nea Marin din colt de stiam cine-i Tony Poptamas ! :))

  3. Iulia, Iulia si Odyssey, mi-ai adus aminte de Emeric Imre 😥

    „copii fragili ducand parintii-n spate”
    Ce vremuri… dar
    „acum e cel mai rau si cel mai bine”.

    • Julia says: Says:

      Mi-am amintit de toata era folk romaneasca, ajung acasa si-o dau nostalgic pe albumele mamei, daca le mai are.

      Ce-i cu mine? Radeam de Marius ca asculta Directia 5 zilele trecute. :))

  4. Chiar te apuci de vlog? :O:O FUCKKK !
    Nu mai bea tuuuu !!!

    • Julia says: Says:

      Omaga, nu berea m-a facut sa iau aceasta decizie, stai lin. De fapt, o sa fac ceva cu Aky, dar nici nu o sa fie public, o sa tinem pentru noi. Nu vreau si nici nu inteleg de ce as vrea sa am fani, hateri and shit. Am destui :))

  5. Imi pare rau ca nu pot veni cu voi la mare… Cu tine ma distrez numai auzindu-te vorbind :)) stii ca esti geniala . Probabil o sa vezi maine asta , dar drum bun oricum si sa ai un zbor usor !

    • Julia says: Says:

      Ha! Am vazut-o la timp, abia intr-o ora plec spre Dublin. Multumeeeesc ! Si mie-mi pare rau, dar o sa ajungem noi si acolo. 😀

  6. Distractie placuta la mare si la Timisoara. Inca mie dor de noi.

  7. Am nevoie de tine :-<. (daca sunt prea multe comentarii sterge-l)

  8. Ahaha de unde te inspiri pentru titlurile astea? ❤ Ma surprind de fiecare data

zi una de jale

