Leul din Pireu.

Mi-am promis ca nu mai scriu articole random si fara sens, dar… dar… meh, n-am nici o scuza.

Vesti bune:

1. Mi-am luat belet. Pe 29 la 4 dimineata sunt acasa si mananc papanasi cu Akysor.

2. Mi-am facut gmail, mi-a fost foarte greu sa renunt la contul meu de youtube, care cred ca avea mai mult de cinci anisori. Dar am facut-o si pe asta. Weep !

3. Mi-am facut Skype, din cauza unei fiinte minunate. Simte-te.

4. Oficial sunt umanista.

Azi am fost in Pantera-Down-Journey mood, so:

Si pentru ca lumea se plangea ca nu exista informatii de contact pe blog:

https://eversoriss.wordpress.com/contact/

Si Leul din Pireu. Yummy !

5 răspunsuri to “Leul din Pireu.”

  1. Vesti rele n-ai ? :)))

    • Julia says: Says:

      O, ba da.
      1. Am mancat pizza cu rata si sos dulce. Mai bine zis, am incercat sa mananc. Bullshit, exact ca rata cu portocale. Nu stiu cine poate manca asa ceva. Am crezut ca dau la rate =)).
      2. Am vazut un film si sunt impartita, nu-mi dau seama ce parere am despre el.
      3. Cineva trebuie sa-mi dea o datorie de 330 lire si vad ca tot amana. :))
      4. Cam atat, cred.

  2. Ooo, Gosh, Pantera
    Nope, nu o sa-mi promit niciodata ca nu voi mai scrie articole random, pentru ca dupa ce bat campii cu gratie (stop violenta!) ma simt al naibii de bine :))
    Am avut si eu o experienta naspa cu pizza chhh. Era cu branza, cu niste bucati de carne care aveau un gust dubios uhmm, probabil de la FUCKING FELIILE DE ANANAS x_X Nu stiu ce a fost in capul meu cand am cumparat cacatu’ ala :))

    • Julia says: Says:

      Eu am mancat pizza cu banane si scortisoara, ihh. Dar nimic nu intrece sosul ala care il combina intotdeauna cu rata, e a naibii de gretos.
      Eu, uitandu-ma la pizza aproape intreaga: cine mananca asta? :/
      Varul meu: gunoiul !
      Zis si facut. :))

zi una de jale

