Sorry, nene.

Sunt praf zilele astea, incep sa simt noptile nedormite si prima mea luna de munca. Mi-am dat seama ca nu ma oboseste atat de mult munca, cat ma oboseste atmosfera creata in jurul meu. Cand e liniste, n-am treaba, indiferent cat am de lucru vin acasa cu mintea limpede, dar cand e galagie, agitatie si se bazaie in jurul meu, haos !, mintea mea e un haos total. Sunt obosita psihic, de cateva zile am o stare de somnolenta si apatie cum n-am mai avut si ma trezesc tot mai greu dimineata, parca mintea mea e semiparalizata. Ieri am adormit in taxi, azi am stat si m-am holbat ca un zombie la monitor, n-am putut sa ascult nici muzica. N-am fost si nu sunt in stare sa scriu, citesc si pana si un film cu Anna Faris mi se pare o provocare intelectuala. Nu sunt in stare sa dau reply la comentariile de pe aici si nici la mesajele de pe Facebook, deci sorry daca n-am bagat pe cineva in seama sau pula mea, mi-e lene… Am un blocaj intelectual, pur si simplu simt ca nu pot gandi, nu-mi gasesc cuvintele. Sau n-am energia necesara sa fac asta. Iar drama-ciornelor a contribuit destul de mult la starea asta, imi dau seama ca par o drama queen, dar chiar ma afecteaza…  Si da, aseara imi venea sa plang de plictiseala, mi-era un somn de nu puteam tine ochii deschisi, iar cand ii inchideam nu reuseam sa-i tin inchisi – fuck logic –  asa ca am iutubarit un clip de 20 de minute cu papagali si pisici, din care nu imi amintesc absolut nimic in afara de faptul ca i-am dat play si m-am trezit dupa un timp ca ma uitam la screensaver… cred ca m-am uitat o ora in gol ca o tampita. Si tocmai am avut o revelatie, dar nu nu mai pot, ma exprim ca un ciorap, continui intr-un post viitor…  

Asta e unul din articolele pe care urasc sa le public, pentru ca nu ma recunosc in ele, dar o sa le public oricum, pentru ca iulia si pentru ca fuck logic.

10 răspunsuri to “Sorry, nene.”

  1. Momentul ăla de oboseală în care încerci să dormi, dar nu poţi, e de tot căcatul. Reuşesc să termin playlistul din mp3 până să adorm.

    „Am o oboseală psihică parcă de neclintit
    Şi-o durere de cap continuă cu care m-am obişnuit…”

    • Julia says: Says:

      Sincer, Metehne si Liniste a lui Bitza (si poate inca doua melodii tot de la el) sunt printre putinele melodii hip-hop pe care le ador si pe care le-as asculta la orice ora din zi si din noapte.

      • Măi, eu ascult mult hip-hop, cam astea îmi sunt obsesiile. Mă rog, muzica mi-e foarte diversificată, îmi dă de gol instabilitatea :))

      • Julia says: Says:

        Ma crezi sau nu, habar nu aveam ca exista atatia cantareti de hip-hop romani. Majoritatea numelor sunt noi pentru mine, dar m-ai facut curioasa si cred ca o sa-mi caut intr-o zi rabdarea sa ascult cate ceva. Eu sunt din extrema cealalta: rock&metal. :))

      • Meh, şi prin lista aia sunt doar aşaaa, ce mi-a plăcut mie. Sunt şi mai mulţi. Am avut o perioadă în care ascultam numai rock, dar acum e un real mix în urechile mele. Doar aşa, ca să îţi faci o idee…cu toate că e destul de mult trip-hop prin listă.

      • Julia says: Says:

        Merci, oricum :).

      • No problema, sper să-ţi placă ceva de pe acolo când vei avea timp, stare etc să asculţi 😀

    • Julia says: Says:

      Nu trebuie sa intelegi tu. Daca ai ceva de spus, spune-mi intr-un singur comentariu, nu in 10. Nu ma cunosti, cum spune si Anca: nu ai stat o saptamana cu mine zi de zi, asa ca nu-ti mai da cu parerea.

zi una de jale

