VREAU O BAZOOKA

Bineinteles, numai eu puteam pati asa ceva, imi vine sa ma arunc dupa pat ! Una dintre putinele dati in care nu mi-am ascultat intuitia, si uite ca am patit-o ! Sa-mi trag strampul, ce m-am enervat. Gata, plang. Nu, mi-a trecut. Pff. 

Stiam eu ! Stiaaaaam ca e posibil sa se intample asa ceva. M-am gandit eu:  „uuu, creier de molusca, ce-ar fi sa-mi dau logout de pe WordPress App for Android? asa, de coada-de-maimuta, ca nu m-am mai delogat niciodata si vreau sa vad daca imi mai merge primul cont wordpress”. *ignora-ti intuitia, ignora-ti intuitia*. PULA. Exact, da, aia. 

MI S-AU STERS TOATE CELE PESTE 100 DE CIORNE cu articole, jurnale (personale, de lectura, de vise), poemele, poeziile, povestile, recenziile, bucket list-urile. MI S-A STERS EFECTIV ULTIMUL AN. Ma simt straina-n propria „casa”. GOL. Vreau sa pun mana pe nenorocitul care a gandit aplicatia asta rahatita si sa-i aplic o perturbatie externa in varful capului, sa-si aduca aminte de mine de cate ori isi priveste copiii adoptivi. 

Amin.

7 răspunsuri to “VREAU O BAZOOKA”

  1. Mamaaa, iar tu scriai tot timpul cate ceva pe telefon….
    Cred ca esti ravasita :(..

  2. Pfff, this sucks *you don’t say*
    Anyway, imi place mult blogul tau, mai ales ca pari o persoana directa si felul cum scrii ma face sa ma relaxez cand iti citesc postarile. Si nu te enerva cu privire la ciorne…adica bine, nu prea ai cum, dar las’ ca mai faci tu altele :3

    • Julia says: Says:

      Ma bucur ca te relaxezi citindu-ma, de obicei nu reusesc decat sa enervez lumea cu sinceritatea si limbajul meu nedomnisoresc. Fac eu altele, dar sunt momente cand am asa, cate o sclipire de geniu si scriu cate o chestie, care pentru mine inseamna mult, chiar daca nu am de gand sa o arat nimanui. Ma rog, incerc sa ma calmez. O sa dureze ceva, dar o sa trec si peste asta :))

      • „sa enervez lumea cu sinceritatea si limbajul meu nedomnisoresc.” Oooh, fuck this :)) Nici eu nu-i suport pe aia care parca imi sufla in ceafa si asteapta sa fac vreo miscare, ca sa-mi spuna ca „Nu asa se comporta o domnisoara. Ce naiba, doar esti fetita”. Si eu sunt gen „U mad, bitch?”

      • Julia says: Says:

        Eu nu suport oamenii in general, dar asta e alta poveste :)).

zi una de jale

