M-am pisat.

M.H, facebook, ieri: „sincer, as vrea asa o parere de la tine
cum faci tu sa fii asa, genul ala ” What the hell” si treci peste?
invata`ma si pe mine sa ma doar in cot de tot
sau macar sa fie 50-50″.
 
Mi se pare dragut cand oamenii incearca sa-mi demonstreze ca ma cunosc, dar reusesc contrariul. Stiu ca intotdeauna am avut reputatia asta de miserupista. Bine, in mare parte si sunt. Dar cine ma cunoaste, si aici ma refer la o singura persoana si nici ea pe deplin, stie ca sunt cea mai sensibila fiinta existenta si ca-mi bat capul cu lucruri pe care altii nu dau doi bani. Nu spun multe lucruri, asta nu inseamna ca nu simt. Nu ma las doborata de multe lucruri, asta nu inseamna ca nu ma deranjeaza. Nu demonstrez multe lucruri, asta nu inseamna ca nu as avea nimic de demonstrat, ci ca pur si simplu nu vreau. Sunt miserupista, dar pana la un punct. Sau nu, nu veti sti niciodata.
Mi se pare si mai dragut cand oamenii incearca sa-mi spuna mie ce simt, ce gandesc, ce vreau. Mai ales oameni cu care n-am purtat o conversatie niciodata. Pentru ca pana si oamenii cu care am purtat o suta de conversatii nu stiu nimic, pentru ca nu ii cheama Anca. Stiu doar lucruri de suprafata. Nu ma cunosc pe mine, cunosc lucruri despre mine, care nici pot demonstra ca sunt adevarate. Sunt doar cuvinte. Pentru ca ghici ce, oricat de sincera ma consider si ma straduiesc sa fiu, pana la urma eu sunt cine vreau. Daca ma trezesc la 3.46 dimineata si vreau sa fiu Whitney Houston, eu sunt Whitney Houston, iar daca ma contrazici te bag in pizda iepei, pentru ca pot si pentru ca vreau. Asa ca nu va mai grabiti in interpretari, ce am vrut sa zic cu chestia aia, cu gestul ala si asa mai departe. Nu mai imi cautati mie temeri, scuze pentru anumite actiuni and shit, ca nu reusiti decat sa ma faceti sa zambesc compatimitor. Nu o sa stiti niciodata ce a fost cu adevarat in mintea mea si nici nu inteleg interesul si disperarea unora de a afla chestii de genul asta. Daca ati iesi si voi din grota, poate nu ati avea timp de rumegat cu privire la persoana mea. Eu pot sa rad, eu pot sa plang, tu poti sa crezi orice, eu stiu cine sunt, iar daca crezi ca parerea ta a contat vreodata pentru mine, poti sa-mi pupi iapa nu departe de coada.
24 răspunsuri to “M-am pisat.”

  1. Sincer sa-ti zic nici tu nu te prea cunosti pentru ca ai impresia ca vrei ceva, apoi vrei altceva.. doar zic. Inca te cauti.

  2. Eu sper sa fi gasit, dar de obicei chestia asta nu vine ca un fulger. Vine dupa ceva gandire, meditatie: ce vreau cu viata mea? ce ma face fericit? si asa mai departe. Acum o saptamana erai intr-o stare aiurea deci nu cred, dar sper.

    • Julia says: Says:

      Mi-ai vazut articolul despre lucrurile care ma fac fericita? Nu e de ieri, de azi si daca ai fi citit pe aici ai fi observat ca ma caut de mult timp. Toti avem perioade mai bune sau mai rele, azi poti sa razi, maine poti sa plangi. Viata.

      • Ala de la 18 ani , nu? Da, l-am vazut si mi se pare dragut:)

      • Julia says: Says:

        Nu, se numeste „Cartile si noaptea”.

      • Da, l-am citit. Nu suntem atat de diferiti.

      • Julia says: Says:

        Meh, sunt doar cateva lucruri si astea nu spun totul despre mine. Suntem foarte diferiti, crede-ma.

      • Cum?

      • Julia says: Says:

        In gandire, de exemplu. Eu spun un lucru, tu intelegi cu totul altceva sau interpretezi in favoarea ta. Nu mai spun de diferente de opinie, pasiuni comune, asteptari de la viata and shit. Nu semanam deloc. Daca tu te-ai apucat de fumat, fiindca m-am apucat si eu nu inseamna ca avem ceva in comun. Pentru ca tu o faci oarecum de obligatie, nu de placere, deci.. meh. Trebuie sa plec si nu vreau sa-mi umplu postarile de comentarii pe langa subiect.

      • Iar faci acelasi lucru cu sters comentarii..aiurea

      • Julia says: Says:

        Care e problema? Blogul meu, regulile mele. Nu vad rostul unor comentarii > delete.

      • aiurea. macar stiu ca am dreptate si de asta stergi

      • Julia says: Says:

        Hai ca m-ai facut sa rad. Mare adevar ai ascuns in „ok, la revedere” . :)) Crezi ce vrei, nu e ca si cum mi-ar pasa. Vrei sa-ti repet? Blogul meu, regulile mele. Mi-ai citit postarea degeaba, n-ai inteles nimic.

  3. Sa sti ca nici tu nu ma cunosti prea bine. Am vazut dupa ce ati vorbit.

  4. Lel? Exact despre asta vorbeai, despre cei care iti interpreteaza gesturile si exact asta face asta de mai sus. :))
    Acum inteleg . #mor

    • Julia says: Says:

      OMFG, in sfarsit! Bine ai venit! Si da, mi se falfaie de interpretarile lor :)). Daca ar fi aproape de adevar m-ar durea putin mai la stanga, dar asa… ma gadila ochiul maro.

      • Ly =)) ! Cred ca le-a intrat in reflex, altfel nu imi explic cum pot citi trei randuri si sa nu inteleaga nimic din ele :)).
        Mersiiii si bine te-am gasit . :3

  5. Mereu m-a amuzat căcatul ăsta de atitudine a oamenilor care au impresia c-au descoperit ceva uimitor prin aparenta interpretare corectă a gesturilor celor din jurul lor. E mai mişto să-i studiezi pe cei de lângă tine decât să-ncerci să te cunoşti pe tine. Pare o pasiune comună, cel puţin la români.
    La sfârşit de a 12-a, când e obiceiul ăla de a scrie pe albumele fiecăruia câteva fraze, am realizat cât de puţin ştiu persoanele care m-au văzut aproape zi de zi timp de 4 ani despre mine. E trist cum oamenii au impresia că deţin adevărul absolut. Se blochează în interpretări, în subiectivism…cineva ar trebui să le amintească că nici măcar pe ei înşişi nu se cunosc.

    • Julia says: Says:

      Ma amuza si pe mine, dar pana la un punct, cand o da in penibil. Cand persoana respectiva crede ca stie totul despre mine, imi stie toata istoria si trairile si imi mai prezice si viitorul ! Trist e faptul ca una din persoanele cu care „am vorbit” in postarea asta, nu a avut ocazia sa ma cunoasca in realitate si culmea, ma judeca cel mai aspru dintre toate. Sa plang sau sa rad? Mie-mi vine sa ma pis.

      • Meh, am început să fiu super nepăsător cu genul ăsta de oameni. E okei că-şi omoară timpul, crezând c-au început să mă cunoască. Nici măcar ai mei nu mă cunosc cu adevărat.

zi una de jale

