Obsesia prostului ca e destept.

Asta imi mai trebuia ! Dupa o zi lunga si grea, agitata si nervoasa, plansa pe taxi in pumni, plansa in pat pe Untitled 27, plansa la Aky, care ca deobicei e acolo cu „nu pune la suflet, asa e uneori viata, mai ai si zile de rahat”. Ma gandesc, da… Nu merita, hai sa ma destind, hai sa citesc un blog, hai sa vad un vlog. Si gasesc acest articol: http://www.arhiblog.ro/bloodie-meseria-bratara-haur/

Intru pe youtube, ii urmaresc toate videourile, ca apoi sa ma intorc si sa ma uit la comentarii…. Iar in momentul acela mi-am dat seama de ce nu am mai urmarit de aproximativ doi ani vloguri romanesti. Prea multa critica, ura, superficialitate, superioritate inchipuita, pretentii de snobi si prea multi psihologi, filozofi si experti in prostitutie. Toate arata la voi ca niste prostituate, frate, si mi se pare normal din moment ce numai de astfel de femei ati avut parte la viata voastra. In spatele nickname-ului toti sunteti frumosi, intelectualnici-care-mananca-cacat-cu-dexul-langa ei si asa mai departe. In realitate, dormiti cu laptopul in cotet si urati pe oricine are curaj sa faca ceva diferit de voi, adica no-laba si tratamente fictive de crestere a sanilor.

O domnisoara:

Si pe langa ca e subiectul oarecum banal, isi mai tot ridica umerii si se uita in stanga si-n dreapta –> neincredere. 

Vai, ne-am trezit psihologi.

Nu am jignit-o, am punctat doar ce mi-a sarit in ochi. Asta nu inseamna ca nu cred in dezvoltarea ei. Asta e, iei si bunele si rele impreuna si vezi unde ce si cum poti schimba.

A, naibii, ne vorbeste perfectiunea intrunchipata! Sariti, ma, poate ne da un autograf, a naibii diva, n-a auzit nici pula de ea.

As putea sa fac asta la nesfarsit, dar mi s-a pus un nod in gat.

Problemele ridicate in comentarii sunt urmatoarele.

1. Tate ! De ce am vazut doar tate?

Sunt cateva posibilitati:

  • esti fata, deci esti invidioasa
  • esti baiat, virgin, n-ai mai pus mana pe asa ceva si suferi dupa o tata
  • esti baiat, inactiv sexual de ceva timp si suferi dupa o tata
  • esti baiat, pur si simplu baiat, iar dupa comentarii eventual mitocan si suferi non-stop dupa o tata, chiar si atunci cand ai una in mana

Eu spun sincer ca n-am observat sanii decat dupa ce am citit comentariile.

2. E urata, deci daca e urata de ce se expune? 

Pentru ca frumusetea e subiectiva, ce tie ti se pare urat, pentru mine e su a la crem. Pentru ca are tot dreptul sa faca asta, cine face regulile astea? Ai tot dreptul sa scoti capul in lume si sa spui ce ai de spus, indiferent cum arati, ce orientare sexuala, religie, defect, handicap si asa mai departe, ai. E dreptul tau de OM: sa fii ceea ce esti, sa spui ceea ce gandesti, sa faci ce vrei in limita legii (atentie, aici nu intra pedofilia, crimele and shit, pentru ca ma astept la orice fel de interpretari de la asemenea creiere luminate *pardon, limitate*).

3. Are strungareata. E exoftalmica. Gura mare.

Toti vorbesc, iar asta ma enerveaza aproape cel mai tare, de parca EA ar fi ALES sa aibe anumite defecte. Vorbesc ca si cum ar „acuza-o” ca are asa ceva. Gen, frate, hai sa ma duc la magazinul de strungareti:

– Doriti ceva?

– Oh, da, o vreau pe aia gen autostrada, dar cu o crapatura mai adanca, cum sa spun? Ah, nu, de fapt cea prin care poti conduce un camion, e mai pepsi asa. O, dar una mai mare ca decolteul meu nu aveti?

Pula mea, voi n-aveti niciun defect? Mai mult sau mai putin vizibil? Gaura neagra din cap nu se pune. Ceva fizic, nu? Nici voi nu va credeti cand scrieti asemenea comentarii.

Iar astea le dau la gramada: vlogul ei e banal si anost, se machiaza in asa fel incat sa isi evidentieze defectele (pentru ca, da ma, tu ai fost in capul ei azi-dimineata cand se machia si ai auzit cand si-a spus ea „azi o sa ma machiez, ca sa imi evidentiez defectele, pricepi creier?”), e centurista.

N-am sa spun nimic despre subiectele blogului ei, banale sau nu, imi place felul ei de a se exprima simplu si cursiv, nu auzi aaa si balbaieli si are o voce placuta. 

Si hai sa fim seriosi, indiferent cum ar arata, ce ar spune si face, intotdeauna se vor gasi inteleptii si moralistii sa o judece:

  • e frumoasa si slaba? nu mananca, are vizionari pentru ca e frumoasa, nu pentru ca e desteapta. vrea atentie. figuranta
  • e urata si slaba? dupa ce ca e urata, n-are nici tate. lumea se uita la ea din mila.
  • e urata si are tate? vai, „crima pentru umanitate”.
  • daca vorbeste banalitati va plictiseste, daca vorbeste despre carti va ia de prosti, se crede superioara si inteligenta. daca vorbeste despre viata ei, o judecati, de ce? cum? cand? cu cine? si in acelasi timp incercati sa aflati cat mai multe, v-a mancat sufletul Antena, voi nu sunteti oameni, iar daca sunteti…. i don’t wanna live on this planet anymore.

Ar fi mult mai multe de spus, dar de ce si pentru cine? Imi pare sincer rau de fata asta, e usor si fain sa gasesti un subiect de barfa, sa faci caterinca si sa razi pe seama altuia pe un site, probabil ca un om neimportant pentru societate ce esti pentru cateva clipe chiar te face sa crezi ca ai viata si esti inteligent intr-o mare de oameni prosti. Crezi ca ai facut o gluma buna, crezi ca meriti un premiu (Pulitzer din partea mea) pentru vorbele tale intelectuale, crezi ca daca arunci ironii gratuite, meriti privit de jos, insa in realitate nu meriti nici sa se cace o tiganca pe pragul tau. Esti mai prejos de atat. Nu vreau sa-mi imaginez ce-a fost in sufletul fetei cand a citit asemenea comentarii. Acum, ca ati jignit-o in toate felurile, va simtiti mai impliniti? Va simtit mai bine in pielea voastra de anonimi complexati fiindca ati facut alt om sa se simta prost? Va mai suportati?

Mai fiti si voi oameni din cand in cand, zic.

7 răspunsuri to “Obsesia prostului ca e destept.”

  1. cunoscandu-te, stau si ma intreb ce se intampla in mintea ta cand ai scris articolul asta :)) mi-e groaza cand esti revoltata

  2. artwood Says:

    Fiecare are dreptul sa isi spuna parerea si asta au facut si ei :p

    • Julia says: Says:

      Intre a iti da cu parerea in mod civilizat si a face troaca de porci o persoana pe care nu o cunosti, care nu ti-a facut nimic si pentru simplul fapt ca nu iti place mutra ei, e o diferenta de la cer la pamant.

  3. Nu prea sunt eu fan al ideii de vlog, dar tipa e okei. I-am urmărit vreo două filmuleţe şi după am citit ce-ai scris tu. În timp ce citeam, parcă auzeam vocea tipei :))

    • Julia says: Says:

      :)). Pe mine nu ma incanta ideea de vlog romanesc, nu general. Ai spune ca nu ducem lipsa de pareri, la ce limbi ascutite avem, dar suntem destul de saraci si neoriginali.

zi una de jale

