Esti leita ma-ta.

Gatul ma-tii, gura ma-tii…

Cam asta imi vine in minte cand intru pe bloguri cu recenzii la filme, carti, albume muzicale and shit. Nu stiu despre altii, insa eu cand caut o recenzie, vreau sa aflu gandurile, impresiile altei persoane in legatura cu lucrul care ma intereseaza, vreau sa ma faca curioasa, sa ma atraga, iar pentru asta (mie) imi trebuie putin mister. Marea majoritate a recenziilor suna asa: synopsis, a fost misto sau a fost naspa, rezumatul complet si daca nu e complet sunt spoilere neanuntate. Eventual mai baga si bile albe, bile negre, dar la modul enervant de generalizare, care nu intra la „parerea mea”. Si cred ca mai mult de jumatate din post scriu in ce imprejurari stranii au gasit/au auzit de lucrul respectiv. Ghici ce? Nu-mi pasa Nu spuneti nimic nou, nu aveti o idee in plus, un gand diferit, o conexiune cu alte carti, filme, trupe, sunteti degeaba. Insa oricat de degeaba ai fi, intotdeauna se vor gasi doi sau trei, chiar si zece idioti sa te pupe in cur. Da, mor cand citesc o recenzie efectiv de cacat si vin cinci  cu „geniala recenzie!”. Adica da, ai luat un rezumat de acolo si la pus aici. Electrizant ! Meriti premiul Pulitzer.

Sunt de acord ca fiecare sa posteze ce vrea pe blogul lui, dar cand caut recenzie, vreau sa gasesc macar o tentativa de recenzie.

Si da, m-am apucat de scris recenzii. Momentan la filme, fiindca vara asta nu prea am ce citi si nici timp, so articolul asta e un avertisment: nu scriu rezumate, o sa fiu scurta si la obiect, desi ma indoiesc ca prea multi o sa ma inteleaga, dar mi se falfaie la modul artistic.

Cred ca folosesc prea mult cuvantul recenzie.

2 răspunsuri to “Esti leita ma-ta.”

  1. Fuck ! Acum am inteles de ce imi tot ziceai intr-o vreme „esti leita ma-ta” =))
    Tu ma injurai? LEL.

zi una de jale

