Holy fucking balega-de-manz!

Movie 43 este oficial, cel mai retardat film vazut pana acum. Cred ca putine filme te fac sa simti pur si simplu ca-ti scade IQ-ul in timp ce-l urmaresti. A fost un brainfart de la un capat la altul. Cu o distributie dubioasa, un scenariu original, surprinzator si absurd, un umor grotesc si o pisica care se masturbeaza, filmul asta aduna in el toate cliseele hollywoodiene si se pisa pe ele. Eu da, nu il vad ca un film, nu il vad ca un masterpiece cinematografic, il vad ca pe un anti-film, il vad un film plin de substraturi, o satira adusa intalnirilor pe neve, a corporatiilor, a felului in care americanii isi educa copiii and so on. Filmul a vrut sa socheze si a reusit. Nu stiu daca tocmai filmul, fiindca inainte sa inceapa tot acest scandal cu „huo! worst movie ever” am vazut recenzii pozitive cu privire la film, deci undeva o chichita, un nume, cineva important a spus „whop! my brain stopped!” si toti restul si-au dat reset la creier *baby mode on*. Intr-adevar, multicele parti din film sunt greu de privit, pentru ca genul asta de umor nu este pentru toata lumea, insa per total pentru mine a fost o comedie buna. Judec din prisma cuiva care a vazut filmul la 4 a.m, pentru divertisment si nimic mai mult, nu tu logica, idei filozofice si citate profunde. E genul ala de film pe care il lasi sa-ti violeze neuronii cand esti prea obosit si misirupist sa cauti sensul vietii. Recenziile sunt mult mai proaste decat filmul in sine, deci oameni: nu mai luati filmul asta asa in serios!

Un răspuns to “Holy fucking balega-de-manz!”

  1. […] Am vazut caricaturile, mi se par josnice, aia nu e satiră,  sunt atacuri, sunt provocări. Ori am eu un umor de căcat, că doar mi-a plăcut Movie 43. […]

zi una de jale

