Dzo sa futa.

Nu stiam daca sa numesc categoria „futa-l dzo” sau „genul ala”, asa ca am ales a doua varianta pentru ca e mai neutra si pot sa-mi bag astfel plusica si-n femele.

1. Genul ala de papusa, care merge apasat si innebuneste toti baietii cu alura ei de silfida, care trece pe langa tine si o sorbi din ochi, iar la coltul strazii se uita stanga-dreapta si se scarpina tacticos in cur.

2. Genul ala de blogar care se scuza tot timpul ca nu a mai postat de mult, dar nu primeste nicio reactie/comentariu la postarea respectiva. 

3. Genul ala de pizda care poarta tricouri cu trupe rock pe care nu le asculta si de care nici macar nu e constienta.

Eu: Ada, asculti Rolling Stones?

Adda: Ce-i ala?

Eu: Tricoul tau.

Adda: Da, nu e misto? L-am luat de la chinezu cu 15 lei.

Eu: Da? Misto, care e albumul tau preferat?

Adda: Ce album?

Eu: Al trupei de pe tricoul tau.

Adda: Aaa, e o trupa? *isi priveste minunatia de tricou cu satisfactie, iar eu am fantezii cu ea dandu-i genunchi in gat*

4. Genul ala de „scriitoare”, care crede ca daca combina catceva cuvinte fara sens e poeta.
„Marea se caca roz si venele mele miroseau a nisip”

„Ochiul meu scuipa mov si arterele-mi bat in zig-zag”

„Picior-taburet, ce-ai facut cu biscuitii mei napolitana alcaline?”

Iubesc oamenii cu imaginatie si il iubesc pe Vian, dar nu orice cacat imprastiat, orice cuvinte aruncate aiurea au sens… pentru mine. Pentru altii pot avea, dar mie mi se pare ca si un copil de gradinita poate abera in modul asta, nu trebuie sa fii scriitor, poet sau mai stiu eu ce artist sa scoti asa ceva pe gura. Speriati-ma pe mine de moarte, sa vedeti acolo delir… Fiecare scrie ce vrea, cat timp nu afiseaza in fata mea un aer de superioritate inchipuita, ca vezi doamne, ce artist boem, ce creativitate, ce stil… Ma rog, cazuri izolate, nu generalizez. Dar vad multe tipe care scriu chestii de genul mai nou, e o noua moda?

5. Genul ala de oameni, care se comporta cu tine ca si cum tu le-ai stii pe toate. Inteleg ca am o fata de inteligenta, dar de exemplu sefa mea ar trebui sa o ia mai usor. M-a lasat de una singura din a doua saptamana de munca, adica nu sunt tocmai familiarizata cu tot ce se intampla acolo si nu pot sa-mi asum responsabilitatea pentru tot ce se intampla in acea bucatarie, pentru nu sunt de profesie, acum invat. Eu nu stiu sa fac nici frisca ! Frica nenorocita, te blestem, ca mi-ai dat planurile peste cap azi. Huo! 

Ma rezum la 5, pentru ca asa cere traditia. Adica postarea trecuta, care mi-e lene sa o caut acum. Dar pe care pana la urma am cautat-o: https://eversoriss.wordpress.com/2014/05/03/futa-l-dzo/

P.S: Astazi este prima zi in care nu mi-am scos faina din sosete. Shortbread-ul pute!

P.S.S: Ce titlu am.. eeee? Ce joc de cuvinte. 

P.P.S: Niciodata nu tin minte daca e pps sau pss, asa ca pun ambele variante sa ma simt impacata cu treaba asta.

zi una de jale

