Mi-e silă.

Mă obosiţi cu teatrul vostru ieftin, limitările și discuţiile interminabile despre vreme. Mă indoiesc că sunteţi capabili să vedeţi după albastrul cerului, sunteţi doar niște marionete, niște păpuși umplute cu vată, sunteţi gri și aveţi ochii goi. Nu aveţi curaj să mă priviţi in ochi, dar vă permiteti să mă criticaţi. Suferiţi de voi, de o credinţă falsă și de ideea că Dumnezeul vostru vă iartă tot! Sunteţi bucăţi de pietre ce nu o să ajungă stânci, ci pietre funerare. M-am săturat să lupt pentru lucruri de care imi pasă numai mie. Libertate? Aia-i pentru proști. Hai sa fim oi. Hai sa fim falși, hai să ne ţinem părerile pentru noi, hai să zâmbim ca niște proști prin tramvaie, hai să vorbim ca niște domnișoare, hai să ne simţim constranși, că nu ajunge faptul că trăim in cancerul asta numit Romania. De ce să fii diferit? Fii un om normal! Mi-e silă de ţara asta, de mentalitatea efectiv de rahat a românilor. Sunteti toti niste incuiaţi, nu sunteţi deschiși la nou, nu vreţi să evolaţi, promovaţi toate rahaturile, in timp ce in lucrurile morale vă scârbesc. Niciodată n-am simţit că fac parte din lumea asta. Mi-e silă….

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

