Albatros.

Știţi acele păsări, ca niște pescăruși, dar cu aripile mult mai mari și mai maiestoase… albatroșii. Marinarii ii mai prind și ii pun să meargă pe uscat, dar nu pot, din cauza aripilor… iar ei râd.
Albatroșii sunt ca poeţii, care in larg, pe mare, in universul creaţiei lor sunt geniali, sunt niște creatori, semizei sau cum vrei, insă pe uscat, in lume.. sunt niște rataţi, ciudaţi și neinţeleși. Proscriși. Iar omul râde de ceea ce nu cunoaște sau inţelege, românul dă și cu piatra. Așa mă simt și eu, dar eu nu sunt poetă, nu sunt nici scriitoare, in ultimul timp mă indoiesc de inclinaţiile mele, in niciun caz artistice. Am aripile prea mari, aripile imaginaţiei mele… Acum mi-am amintit și am inţeles ce mi-a spus tata acum mulţi, mulţi ani.. Să scot capul din cărţi, să nu mai visez și să trăiesc prezentul, căci o să imbătrânesc și nu o să aflu niciodată cine sunt. Cine sunt? Aș vrea să știu cine sunt, să nu mai umplu blog-uri și caiete căutându-mă, să-mi inchid cicatricile, să-mi inving demonii. Mi-am dat seama in ultimul timp că-mi pierd… luciditatea. Intotdeauna am fost cu mintea pe coclauri, dar in același timp eram conștientă de lucrurile din jurul meu, eram mai realistă, toţi cei ce imi cereau sfaturi (și n-au fost puţini), veneau la mine cu motivul că eu sunt aia logică și realistă. Acum, orice fac, când imi amintesc de un lucru real, parcă imi dă cineva un pumn in faţă: Zbang! Trezește-te! Și rămân buimăcită câteva zile și mă intreb unde am fost până acum, ce-i in capul meu, pe ce lume traiesc? Sunt eu nebună sau ceilalţi sunt nebuni? Alt lucru care ma demoralizeaza: faptul ca mereu am o parere diferita decat majoritatea, iar majoritatea sare cu gura. Asta in momentele mele de luciditate mi se par logice, dar acum, sincer, nu știu ce-i in capul meu. Serios, numai mie mi se pare lumea asta atat de trista? Numai eu văd gunoiul din jur? Mama spunea că ești ceea ce vezi. Eu zic că pentru a fi fericit in lumea asta trebuie să fii ori prost, ori nebun. Mă simt aiurea să public asta, pentru că știu, sunt sigură că nu mă inţelege nimeni, dar o să fac asta oricum.

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

