Mai ai și eșece, mai ai și succesuri.

E oficial, gata, m-am hotărât: plec. N-am ce să pierd, iar dacă nu incerc o să regret toată vara. Și sunt optimistă pentru că știu că indiferent prin ce căcaturi am trecut până acum, nu mi-a părut rău niciodată. Pentru că mereu am invăţat câte ceva după, chiar dacă pe moment m-am simţit ca ultima ratată bătută de soartă, incapabilă, penibilă și dezaxată. Pentru că intotdeauna intru in incurcături care, când mă aștept mai puţin, se rezolvă de la sine fără să depun nici cel mai mic efort. Pentru că vreau și nimic nu mă poate opri. No biggie.

Posted from WordPress for Android

2 răspunsuri to “Mai ai și eșece, mai ai și succesuri.”

  1. oh, vai. 18 iunie. si zici ca am aparut prea tarziu nu? (nup, it was 17). Esti atat de plina de minciuni.. pana si aia cand ti-am cerut friend pe fb si nu ti-ai dat seama si ai zis ca ai pus relatie..pf

    • Julia says: Says:

      Ah, da, trebuia sa las totul pentru ca ai aparut tu nu cu trei, ci cu O ZI inainte. Sincer, eu stiam ca am chestia cu relatia, dar daca am sau nu, cui ii pasa? Tu n-ai ce face cu viata ta? Si din cate imi amintesc, eu n-am vrut de la inceput sa continuam si ti-am zis sa ma lasi in pace and shit, iar tu ai insistat :)). Nu vorbi tu de minciuni, esti regele in „afacerea” asta.

zi una de jale

