poteca hobbitului, divorţ și faţăpalidă

1. mi-am făcut cont pe instagram. e un shituleţ. toată lumea postează poze cu craci și mâncare. dar il folosesc oricum, mai mult ca pe un album cu prostii pe care le mai fac eu, pisicile mele and shit.

2. vărul meu m-a chemat două luni in Irlanda. să mă duc, să nu mă duc, mă roade de câteva zile. prietenele spun să mă duc, neamurile spun că dacă mă duc să muncesc nu o să rezist pentru că sunt mică și slabă. păi dacă e s-o iau așa, niciodată nu voi face nimic in viaţă fiindcă sunt mică și slabă.

3. ai mei divorţează, finally. nu s-au inţeles niciodată, nu se vor inţelege și punct. am stat și-am vorbit cu taică-miu la telefon până la 1 noaptea să ii explic niște chestii, printre care și faptul că dacă in 20 de ani n-au reușit să se inţeleagă, ce-l face să creadă că o să se inţeleagă după ce plecăm noi de acasă? eu cred că s-ar mânca de vii.

4. dacă plec in Irlanda trebuie să renunţ la școala de șoferi, voluntariat, planurile cu Aky și CĂRŢI. am multe planuri cu Akișor *paţăpalidă*.

5. dacă nu o să plec in Irlanda o să regret. cum spune și Mădă, trebuie să profit, că alţii au plecat singuri de la zero, măcar pe mine are cine să mă ajute. și pana mea, chiar vreau DSLR-ul ăla. și pana mea, până la urmă sunt doar două luni.

6. mi-am propus să fac mușchi, ca să nu mai fiu considerată mică și slabă, așa că vineri: vin de la școală la 12, până la 14 ies cu pennyboard-ul, la 16 m-am plimbat până la 18, la 18 film, la 21 ajung acasă, la 22 ies și alerg o oră cu frati-miu și incă aveam energie, am vorbit cu taică-miu până la 1, la 2 scriam ceva pe telefon, la 3 am adormit sigur, m-am trezit la 8 jumate, la 10 mă dădeam cu penny-ul, la 13-16 am ieșit cu Aky, m-am certat cu niște copchii, m-am epuizat complet, am venit acasă și-am dormit cum n-am dormit in viaţa mea ziua. maxim 2 ore. apoi dă și scrie recenzie, dă-i și citește blog-uri, iar acum e 3.18 și incă scriu, deci nu am reușit decât să mă dau peste cap mai rău decât eram inainte. dar nu cred că o să postez acum, postez mâine. adică azi, dar peste câteva ore. că nu mai am incredere in ce scriu noaptea.

7. mi-e foame. și nu imi mai vin pijamalele cu dalmaţieni, nu știu ce dracu’ le-am făcut, dar pantalonii imi sunt largi și cad de pe mine. erau preferatele mele!!!

8. profa de mate e o toantă. mai avem o săptămână de școală și incă nu ne-a adus tezele. o fac in gât!

9. mi-am făcut șniţele, cartofi și salată de roșii la 3 noaptea și cu bucile la vedere. no, mi-e foame, nu știu să fac altceva la ora asta și dalmaţienii mă urăsc.

10. nu cred că o să mai pierd timp cu Aky la Poteca Hobbitului. prea mulţi copii idioţi, urăsc copiii.

11. am inceput O crimă anunţată de Agatha Christie și am impresia că am mai citit-o.

12. vineri eram cu Aky la un magazin și am văzut o bancnotă de 5 lei intre picioarele ei. am ridicat-o și am pus-o pe tejgheaua aia s-o vadă. se intoarce cu o mutră de zombie la mine: „da ce-i cu asta?” așa suav, din priviri. eu: „nu-i a ta?”, mi-a arat spre o femeie care se mutase la altă casă și eu i-am zis s-o dea dracu’, ca apoi tot drumul spre casă să nu scoatem un pâs și să ne uităm in pământ ca ultimele infractoare. voiam să ne intoarcem, dar plm, erau doar 5 lei. și totuși, sper să nu fi avut nevoie de ei… săraca femeie, sper că nu i-am luat pâinea de la gură, dar pur și simplu nu mi-am dat seama, mă durea pe mine in miezul din kurtos, chiar credeam că-s banii lu’ Aky și a uitat ea… sau ceva. erau intre cracii ei! am văzut când au căzut, dar n-am văzut de unde. nici măcar nu eram conștientă că era o babă lângă noi.

14. trec trei bicicliști șmecheri pe lângă noi, eu cu telefonul in mână testam camera de la instagram, brusc mă plictisesc și o inchid. când mă uit in faţă, unuia dintre bicicliști ii ieșeau bucile dolofane din pantalonii ăia cu trei numere mai mici. câteva secunde dacă mai lăsam camera aveam timp să-i fac o poză și s-o pun pe 9gag.

15. am vorbit cu diriga de transfer. a zis că mă ajută cu o singură condiţie: să vin la banchet. bine, două: și să-i dau ei banii, nu viitoarei diriginte pentru că-i o tută și o ameţită. pfff, trei chiar: și să nu-i uit, cum au făcut ceilalţi transferaţi.

16. am scris 21 de chestii și pe urmă am șters activitatea de pe telefon fără să salvez. mi-e lene să rescriu, nici nu mai știu ce scrisesem.

17. cred că asta-i cel mai dezordonat post de pe blog, dar o să-l postez oricum.

18. tocmai mi-am reactualizat aplicaţia WordPress și minune, merge post preview-ul.

Posted from WordPress for Android

30 răspunsuri to “poteca hobbitului, divorţ și faţăpalidă”

  1. Unul din motivele pt care am vrut relatia: nu trebuia sa stau cu ochii pe tine ca vai ce faci. pf.. m-am inselat. voi mereu trebuie tinute din scurt ca o luati pe aratura

    • Julia says: Says:

      Anca: Asta e prost. 😐 Scuze, mai mult de atat nu pot spune nici eu. Mai iesi din grota, mai omule, esti prea inchis la minte. N-ai viata efectiv. De ce ma rog trebuie sa fiu tinuta din scurt? :)) Mars in pula mea, ca m-am saturat de comentariile tale.

      • ho cu injuraturile:*. pentru ca daca nu esti tinuta din scurt o iei razna. nu ai limite. nici macar nu gandesti. again: droguri, doar eu contez, sarut eu stiu pe cine si toate cele:)

    • Fraiere!!!Nu mai vorbi de iubire(si nu mai spune ca o iubesti),in primul rand asta trebuie demonstrat,iar ce ai demonstart tu pana acuma a fost:ura,prostie,lasitate,neincredere!!daca tot nu esti de acord cu ce face si ce spune,de ce pana mea o mai judeci?las-o in pace!!e clar ca nu va potriviti nu aveti nimic in comun si nici nu va cunoasteti,plus ca ea merita un baiat mai bun si mai deschis la minte(si mai dragut)care sa aiba grija de ea si sa o apre….nu un taran prost,inchis in casa care judeca prin mesaje,iar face to face n-are tupeu sa scoata un cuvant!!!mai iesi din casa nebunule!!!A stai,poate nu te lasa mami si tati…”pacat”,poate nu au incredere in tine,nu esti prea responsabil,de ce?pentu ca stai toata ziua frecand curul de un scaun,izolat de lume in timp ce ea e in Irlanda si munceste!are grija de nuntile unui restaurant de 4 stele!!!!asta inseamna risc,curaj si responsabilitate!!!iar tu nu ai asa ceva!!!nici nu ma mir de ce NU TE PLACE!!!A da,si daca mai ajungi prin Brasov,sper ca vii doar ca sa iti dau eu 2 palme si 5 pumni!!!deci sa ma anunti(daca ai tupeu).

      • poftim? n-am tupeu sa scot un cuvant? scumpa de Iulia a zis ca are „de facut bagaje” si nu are timp de mine o ora , pana sa plece. nu inseamna nici risc, ca nu risca nimic, nici curaj, responsabilitate prea putin.

      • si nu mai vorbi tu de mine;) ca nu sti tu ce fac eu si ce nu;)

      • am zis ca nu ai tupeu face to face,de aia nu iesi tu din casa,sa nu mai vorbim de plecat din tara de unul singur,sau de un loc de munca….

    • Alexanderr Says:

      Stie ma-ta ce faci pe internet ? Stie ca hartuiesti o persoana ? Stie ca pentru chestia asta poti ajunge la politie ? Te tine degeaba in casa , saraca, crezand ca face din tine un ingeras . Ar trebui sa te tina din scurt si sa iti taie netul, ca ai cam luat-o pe aratura.

      • Julia says: Says:

        Grim, sterge-mi numarul si da, am spus cateva chestii catorva persoane apropiate, de ce nu? Ca te-ai dat de gol ca nu prea iti sta bine in postura de judecator? Uita-te la tine si la viata ta mizerabila, apoi critic-o pe a altuia. Pace !

        Uite, vezi, daca stateai frumos la locul tau si iti tineai gura nu s-ar fi ajuns aici. Poate chiar lucrurile ar fi evoluat spre mai bine. Dar daca iti place sa-ti dai automuie, ca altceva nu faci pe aici, eu n-am ce face. Nu mai comenta, oricum nu are rost, nu spui nimic nou, nimic inteligent, numai umplii spatii in loc sa iesi din casa si sa faci cu viata ta. Bafta !

      • Alexanderr Says:

        Daca umbla numai cu pizdulici de 15 ani =)) ce sa-i ceri ! Asa anturaj, asa gandire … imatura. Acum o sa sara .. „oh, pizdulicile mele de 15 ani sunt mai mature ca voi”… judecand dupa mintea si comportamentul lui si a proastei aleia de pe facebook DA =))

      • Julia says: Says:

        Nu mai vorbi cu dublu inteles, ca nu-i duce mintea asa departe. Gata, hai ca m-am plictisit si am treaba.

  2. si ce zice Anca poti sa-ti infigi in cur, ca nu ma intereseaza.

  3. nici nu vrea sa stie!!!pentru ca e prea nasoalaaa si plictisitoare!!de ce ai vrea sa sti asa ceva?si ce pana mea mai vrei???las-o in pace si nu ii mai comenta atata pe blog!!care e scopul?

  4. nu am nici o intentie sa ma cert cu tine, defapt nici cu Iulia nu vreau asta, asa ca las-o balta. chiar nu sti ce simt, nu imi mai spune ca nu o iubesc. as vrea eu sa fie asa. fara atacuri din astea ca te trec pe lista de oameni care nu merita nici macar sa ascult ce spun.

    • nu imi poti spune ca tu nu ai vazut si nu ai simtit cum s-a schimbat. singurul motiv pentru care mai scriu aici este pentru ca stiu ca inca tine la mine si nu vrea sa ii dau cu piciorul. pentru ca i-am spus ca o iubesc, iar eu pe cine iubesc nu abandonez, fie si ca se comporta ca naibii cu mine.

      • nu e rea in interior, doar mintea ei a fost ametita de multe lucruri. stiu ca Iulia , pisicuta, este inca acolo.

      • Bai,iti mai spun inca o data,nu o cunosti!!!!cine a stat mai mult cu ea?tu sau eu?cum poti spune ca o iubesti daca nu o cunosti???

      • Ginna . Says:

        tu esti handicapat? „singurul motiv pentru care mai scriu aici este pentru ca stiu ca inca tine la mine si nu vrea sa ii dau cu piciorul.”
        deci de aia ii scrii zilnic, o judeci, o „jignesti” ( asta crezi tu ca faci. in realitate i se rupe de tine) si incerci sa-i arati cat de „varza” e (in capul tau)? fiindca stii ca tine la tine? nici tu nu te crezi =)))
        1. ori minti (nimic nou aici)
        2. ori esti retardat (99.9% sanse , dingdingding) fiindca nu are niciun fucking sens, mai boua.

      • Julia says: Says:

        Nu va mai enervati, frate :)). Lasati-l in lumea lui.

  5. Julia says: Says:

    Nu stii nimic despre droguri, Aky stie mai multe :)). Si chiar daca ar fi, citeste asta, dar pana la capat:
    http://www.piticigratis.com/2014/08/daca-esti-sarac-si-fumezi-inseamna-ca-esti-foarte-prost/
    1. Fac ce vreau cu corpul, viata mea, NIMIC DIN TOATE ASTEA NU TE PRIVESTE.
    2. NU TE PLAC, nu te iubesc, nu tin in niciun fel la tine si chiar daca sa zicem (fereasca sfantul) ca as mai simti ceva, asta nu inseamna nimic fiindca NU TE VREAU. NU MA POTI OBLIGA SA FIU CU TINE, fiindca NU TE SUPORT. Nu avem nimic in comun, gandim diferit, vrem lucruri diferite. Iti zic de atata timp ca vreau sa dispari, iar tu
    inca crezi acelasi rahat. Stii care e problema ta? Imi vorbesti mie de curaj si lasitate, dar tu esti prea las sa treci peste „relatia” asta, esti prea las sa dai piept cu realitatea si sa-ti dai seama ca nici dracu’ nu s-ar uita la tine, esti prea lasi sa realizezi ca s-a terminat. Eu chiar TE ROG sa ma abandonezi. Chiar te rog sa-mi dai cu piciorul, numai sa se termine naibii telenovela o data. M-am saturat de tigania asta. Sa citez din tine: „tu crezi ca viata e numai lapte si miere”. Nu, nu e, OBISNUIESTE-TE CU ASTA. Nu intotdeauna lucrurile o sa fie asa cum vrei tu, OBISNUITESTE-TE CU ASTA.
    3. Nu, nu am timp de tine nici un minut. Faptul ca iti scriu comentariul asta ia-l ca pe un efort supraomenesc de nemiserupism.
    4. Tu pentru mine esti deja pe lista de oameni care nu merita nici sa te pisi pe usa lor, trece-o pe Aky unde vrei, ne doare-n cur de listele tale.
    5. Singurul lucru schimbat la mine este comportamentul meu fata de TINE. Pentru ca ti-am zis de la inceput, nu imi doresc asta, nu te vreau, mi-e sila de tine, nu te suport. Iar cand tu nu suporti un om, si ala ti se baga pe gat in toate modurile posibile….
    6. Cand ma desparteam eu de tine si ziceam ca nu mai vreau nu ma lasai nici cum, insistai pana ne impacam. Cand te-ai despartit
    tu de mine, GATA, n-am voie sa spun un cuvant. Decizia e luata. Considera ca am schimbat rolurile. 🙂
    7. Cica „fara atacuri din astea ca… ” Ca ce ma? Ai impresia ca vorbesti cu Ligia aici? Vezi cum vorbesti cu Aky, ca pentru ea fac moarte de om.
    8. Daca spui ca ma iubesti, dovedeste-o-n pula mea. Ti-am spus de o suta de ori, ca orice cuvant de-al tau ma face sa nu mai vreau sa te vad vreodata, iar tu continui. Daca erai baiat destept (oh, ironia) ai fi tacut si poate ne-am fi vazut in septembrie, macar sa clarificam niste treburi, dar tu nu… INSISTA, cand stii ca asta ma scoate din minti. Nu stii? Inseamna ca nu ma cunosti.
    9.Ti-am mai spus lucrurile astea de o suta de ori, nu ma astept sa intelegi nimic nici de data asta.
    10. Alex: nu o iubesti , asta nu e iubire. cand iubesti un om nu poti sa-l judeci, il accepti asa cum e , nu il jignesti , nu ii scoti in fata defectele (inexistente), nu tradezi, nu minti ( ai mintit-o la greu , nu te mai caca pe tine), nu ii ascunzi lucruri. credeam ca e ceva special intre voi , m-am inselat. imi pare rau ca am insistat sa va impacati si chiar credeam ca te iubeste dar nu e asa , e numai vina mea ca ati ajuns aici , ca tu erai gata s-o lasi cand am vorbit si eu am vrut sa va impac.
    11. O melodie lacrimogena nu recupereaza si nu repara ultimii ani, nu iti imbunatateste imaginea in ochii mei si nici nu ma misca in niciun fel.
    12. Sa spunem ca ma iubesti, iar eu te cred. Sa spunem ca suferi, iar eu te inteleg. Sa spunem ca de aici poate veni un asemenea comportament. Dar eu nu sunt de vina cu nimic, repet a mia oara: NU E CEVA CE POT CONTROLA. Iar cand ti-am spus asta prima data, tu in loc sa ma „recuceresti”…Sa ai rabdare, sa vin in tara, sa vedem ce si cum, sa lamurim niste lucruri. Nu, hai sa aruncam cu cacat, hai sa jignim, hai sa aratam ce interesanti suntem noi.
    Te-ai cacat pe tine si implicit, pe tot. Mai sigura de faptul ca NU te vreau si NU te iubesc n-am fost niciodata.
    Dar bineinteles, tu vei continua :)) iar apoi te vei intreba, dar de ce nu te iubesc? De ce ma port nasol cu tine? FIINDCA NU-MI DAI PACE, DE AIA.
    13. Nu degeaba e refrenul ala in Razboi in doi.
    14. Nu te mai amagi ca ma cunosti, n-ai nicio treaba cu mine si nici cu realitatea, din cate vad.
    15. Mai iesi din casa. Fa-ti o prietena, fa ceva in pula mea, dar lasa-ma in pace.

    • Ginna . Says:

      o fata cu capul pe umeri nu ar sta cu tine :)))). uite lasul, incepe o idee si fuge.
      zi unde s-a contrazis, ARGUMENTEAZA, ca altfel nu are nici o valoare ce spui.
      tu o faci lasa pe Julia inainte sau dupa ce te tai cu lama ? ca nu am inteles =)) emonelule
      din cate vad eu tu esti stresul aici, Jules chiar nu are nici o treaba cu tine. tu o stresezi pe ea.
      retardatul pulii , eu in locul ei imi puneam gasca pe tine sa iti dea o cafteala sa-ti vina mintea la cap.norocul tau ca nu e extremista si „fara limite” asa cum spui tu =)) nu stii cu si despre cine vorbesti omuleee

  6. nu am chef sa citesc tot ce ai scris. oricum in primele cateva puncte te-ai contrazis deja de cateva ori. ma rog. bye. ai castigat. ma jur ca niciodata nu ma mai intorc la tine. zici ca oi fi si fata perfecta. sunt altele si mai frumoase, si cu capul pe umeri si fara atata stres pt mn

    • Julia says: Says:

      Asta zicea si Aky, exista altii mai frumosi si mai cu capul pe umeri, tu esti in ultimul hal de imatur. Nu m-am contrazis nicaieri, ar trebui sa-ti faci un control la cap sau sa incepi sa iei lectii de limba romana. Nu ma consider perfecta, dar ma bucur ca tu o faci. ALTCEVA DECAT SA NU TE MAI INTORCI NICI NU TI-AM CERUT. Bye 🙂

    • Acum fa pe miserupistul =)) pacat ca nu-ti iese. N-ai tu ce face cu fete frumoase si cu capul pe umeri. In primul rand asteapta sa se uite una la tine, apoi viseaza =)) laba trista.

  7. Ce-ati facut aici? Morrr =))
    O data trebuia sa se intample, tipul e exasperant.

zi una de jale

