Verbe.

Eu vreau să mă indrăgostesc, tu vrei să te indrăgostești, și ei vor să se indrăgostească…

Habar nu am cum e să fii indrăgostit. Ultima dată am fost indrăgostită la doisprezece ani, da, dragoste din aia cu feţe tâmpe și zâmbete isterice, care m-a tinut vreo trei ani, iar tot ce-a fost după a venit treptat, incât n-am avut când s-o dau in euforie explozivă. Vreau și eu să mă indrăgostesc. Dar să vină așa, ca un pumn in faţă… Să fie palpitant. Deși mi-e greu să mă văd având incredere in cineva și punându-mi sentimentele pe tavă. Oricum, ar fi interesant, cel puţin de studiat. Poateee… cine știe, aflu in sfârșit cine sunt. Poate imi schimb ideea de dragoste, poate scap de pesimismul ăsta general legat de iubire.

Poate mă mărit. :))

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

