Macaroană cu gaură.

Acum câţiva ani voiam două găuri in urechea stângă, flash in urechea dreaptă (sau o tentativă, nu cred că mi-aș fi lărgit eu lobul), pierce-uri in gropiţe și, dacă imi amintesc eu bine, ceva mic in sprânceană. Intre timp, nu știu ce s-a intâmplat cu mine, dar am ajuns la concluzia că sunt cele mai de prost gust și inutile invenţii. Incă n-am intâlnit o singură persoană pe care să o avantajeze un inel in faţă, iar mai nou văd tot felul de pierce-uri in ceafă, piept, dinţi, deget, sept, expandere care iţi măresc lobul de ajunge să-ţi atârne pe umeri și altele, care pe mine sincer, mă depășesc. Aștia nu știu ce să mai inventeze și ce să-și mai găurească. Maine, poimâine aud de pierce in hipofiză și jur că n-am să fiu șocată. Eu una nu le văd rostul, mai ales ălora in sfârcuri care mi se par incomode, și am observat că, din zece fete cu bârnăul cât un telescop, aia cu bărnăul mai strâmb, cu nările mai căscate, iși va pune nu unul, ci trei inele urâte să ii incarce și mai mult râtul prelung, care deja ai impresia că te dărâmă de câte ori trece pe lângă tine. Dacă ești urâtă, un pierce nu te infrumuseţează, din contra. Pierce-urile (in imaginaţia mea), la fel ca și ţeasta rasă la fete (urăsc ţestele rase la fete), se potrivesc pe feţele mici, cu trăsături fine. Ori dacă tu ai extremităţile pronunţate, nasul cât piramida lui Keops, ochii exoftalmici și in gura ta incape o shaorma intreagă nemestecată, lasă-te !

Posted from WordPress for Android

zi una de jale

