Fută-l dzo.

1. Pe genul ăla de tip care se roagă de tine ca un câine să fiţi impreună, deși știe că nu te interesează, cu care ajungi impreună din milă după atâtea nopţi in care ţi-a plâns la telefon, cu care ești un timp, iar apoi iţi reproșează când vă despărţiţi că nu l-ai iubit.

2. Genul ăla care crede că suferi din cauza lui, iţi trântește replici de genul „adevărul e că te oftici maxim că nu mai ești cu mine”, când de fapt tu te-ai despărţit de el și crede că te face geloasă dând-o patetic cu „mrr. oftică-te, mă are alta, mă atinge”. Să-mi trag ștrampul, poţi fi mai penibil de atât?

3. Genul ală care imediat după ce vă despărţiţi e gata să-ţi fie prieten, și-o dă mai catolic decât papa pe aia cu „eu cred că…a trecut destul timp să ne vindecăm”. Nu-mi pasă ce crezi tu, nu-mi spui tu mie cât să sufăr. Știi ce-i tragic cu persoanele de genul ăsta? Că nu pricep, nu vor să priceapă că oameni pot lua și singuri decizii pentru ei inșiși. Genul ăsta e gata să te oblige chiar să-ţi fie prieten, că așa i se pare lui normal. Mă piș pe ce consideri tu că e normal, nu sunt obligată să vorbesc cu tine, mă piș pe argumentele tale. Că „e vina ta că m-am atașat așa de tine”. Cu ce-s eu de vină că te-ai lipit de mine ca un unchi pervers? Geez!

4. Genul ăla care e milușel, dar când se enervează ii cresc coarne. Toată ziua iţi spune că te iubește, iar când se incinge incepe să se creadă taur, să-ţi spună că te-a minţit, că te-a inșelat tot timpul, că ești ușor de dus de nas, că n-ai idee ce gigolo e el (deși tu știi ce-i poate pielea, și nu-l poţi vedea in asemenea ipostaze). Ca apoi, atunci când se calmează să revină la stadiul lui de mielușel și să zică că a minţit. E un om de mare incredere, nu credeţi?

5. Genul ăla care se consideră perfect, că el nu greșește niciodată cu nimic, tot ceea ce face el e in consecinţă a ceea ce ai făcut tu; care nu poate accepta faptul că om și greșește, se crede atotștiutor și suferă de obsesia prostului că e deștept. Minte și apoi o dă filozofic pe aia cu „mai bine te bazezi pe o minciună decât pe-un adevăr” – să-mi explice și mie cineva cum vine asta, că pe mine una mă depășește.

Dar să-l fută dzo in miezul sorţii pe ăla care le face pe toate astea de mai sus.

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “Fută-l dzo.”

  1. Sabbi Sab Says:

    Ce tie cu baietii astia….asa sunt adolescentii nehotarati

zi una de jale

