eu italic

Mi s-a spus, și nu o dată, că o să ajung la nebuni dacă n-am să incep să mă exteriorizez. Intr-un fel mă simt ușurată, pentru că sunt nevoită să fac asta, dar intr-un fel nu pot, fiindcă așa sunt eu, nu-mi stă in fire, mă incomodează subiectul „sentimente”, nu pot și in același timp imi vine să urlu…. Sunt incredibilă! Nu am incredere in absolut nimeni. Nici in prietenele mele, de care sunt sincer mândră, dar care simt că nici ele nu m-au cunoscut vreodată cu adevărat. Sunt la ora confesiunilor, nu știu ce-i cu mine. Adică da, vorbim despre orice, dar sunt anumite lucruri pe care le-am ocolit sau ascuns de ele mai… toată viaţa. Asta inseamnă că am minţit? Imi pare sincer rău atunci, fiindcă știu că ele nu m-au minţit in legătură cu absolut nimic și că puţine persoane au parte de asemenea prietenii, de asemenea sinceritate, cel puţin nu foarte multe persoane ca mine: nesociabile, neincrezătoare și inchise. Nu știu cum am reușit să leg prietenii atât de perfecte cu atâtea persoane atât de diferite de mine și de diferite intre ele, nu știu nici de ce nu sunt in stare să fac o schimbare in mine și să vorbesc despre ce mă doare. Poate mi-e teamă că nu o să inţeleagă, ori că o să mă judece, ori o să mă certe că am minţit și n-am cerut ajutorul de la inceput… nu știu. N-am incredere nici in ciorna asta afurisită, nici in blog, nici in persoanele care imi citesc blog-ul, deși sunt străine și n-au cum să-mi facă rău. N-am incredere nici măcar in mine.
Mă intreb dacă o să intâlnesc vreodată o persoană faţă de care voi avea curaj să fiu…eu. Eu cea eu. Cea adevărată, cea plină de secrete, metehne, defecte. In care să am increderea. Mă intreb dacă oamenii se schimbă sau devin tot mai ei inșiși pe zi ce trece. Dacă aș putea alege cine aș vrea să fiu… aș fi fata aia enervantă din autobuz, care rânjește la toată lumea și aș fi fata aia care salută toţi necunoscuţii; aș fi fata aia plină de viaţă și aș fi fata aia căreia ii pasă… Din păcate sunt doar eu. Și, totuși, dacă n-aș fii eu parcă aș fi incompletă.

Posted from WordPress for Android

3 răspunsuri to “eu italic”

  1. eu as vrea sa te accept asa cum esti..

zi una de jale

