Cărţile și noaptea.

Mă exasperează la modul grav persoanele pline de viaţă, energice, hiperactive, pana mea, titirezii ăștia care și pe Facebook distribuie incontinuu mesaje motivaţionale pe poze cu „Fii fericit!”/”Zâmbește!” și alte căcaturi, care pe mine mă fac mai mult să mă incrunt când văd ce fundaluri de wallpapere Windows ’98 au. Mă agită prezenţa lor, iar dacă mai vorbesc și mult, cum să mă exprim frumos și elegant… mă piș pe ei. Bineinţeles, exceptându-i pe Dani și pe Mădă(poate și pe Adi), cu care m-am obișnuit și oricum nu am de ales. Acum, citeam un articol despre fericire și lucrurile care te fac fericit, care m-a pus pe gânduri. Bineinţeles, primul lucru care mi-a venit in cap a fost o imagine cu o librărie, dar să vedem. Ce lucruri mă fac fericită? – cărţile: virgine, adică nou-nouţe, in număr cât mai mare, umplându-mi patul, mintea, biroul, biblioteci intregi, librăriile cu toată curăţenia și liniștea lor și cu albumele de muzică heavy metal care stău mereu lângă un raft cu cărţi bune. – pisicile: tricolore, sau golden panda, cum le spunem eu și fratele meu, pufoase, care mârâie mai mult decât miaună, torc intruna și se alintă și când nu le e foame. – blogul: a devenit un lucru destul se serios pentru mine. bine, intotdeauna a fost, dar in ultimul timp plesnesc de inspiraţie, și da, mă gândesc tot timpul la el, aproape mereu găsesc ceva de notat. in ultimul timp imi vine să-mi scriu toată viaţa aici, dar nu. știu că nu mi-l citește nimeni, știu că cei mai mulţi nimeresc pe aici căutând geci de piele, dar na. eu ţin minte că mi-l făcusem privat, dar aia-i. ce-l mai mult mă bucur când am un subiect nou, proaspăt și când postez, parcă mă eliberez de ceva…+ bookblog-urile, chiar dacă sunt de carţi proaste, ca ya sau paranormal romance. pur si simplu imi place atmosfera, imaginile cu carţi, listuţele de pe margini cu autori, orice legat de carţi. uneori mai frunzăresc astfel de blog-uri și fără să citesc nimic. – fratele meu: ăsta ar trebui să fie și este primul pe listă, pentru că e un copil special și toată lumea il consideră astfel. cum să nu fii mândră de un sisizurliu iubăreţ cu imaginaţie, simţul umorului, iubitor de cărţi, pisici, un pui de rocker, viitor scriitor de bancuri și cântăreţ in cel mai bun cor de copii din Brașov? CUM? poza asta e mai veche, dar nu-i cel mai dulce copil posibil? deși vorbește cam mult și uneori imi vine să-i aplic o perturbaţie externă in vârful capului când il aud cum iși dă cu părerea despre toate căcaturile.. parcă-ar fi soră-sa. image -muzica: iar prin muzică spun desigur rock&metal. muzica rock are avantajul că poate transmite absolut orice sentiment, de aia am melodii pentru fiecare stare, de aia e bună la orice oră din zi și din noapte. – liniștea: da, imi place muzica energică, solo-urile nebune de chitară, dar cel mai bine asculţi după toată astea liniștea. nu pot face nimic in gălăgie, nu vorbesc nici la telefon dacă mă aflu intr-o incăpere cu un televizor aprins, e ca dracu’. de aia nu suport copiii și nu ţin geamurile deschise vara, când se adună toţi nebunii pe stradă, mor când ii aud ţipând. – soarele: răsăriturile, apusurile, când bate soarele in cameră și creează atmosfera aia de vis, când citesc la soare, pădurile in care pătrunde soarele printre frunzele copacilor etc. – vara: aici intră și soarele, dar și serile reci de vară, dimineţile când te plesnește aerul rece in faţă. – noaptea: pentru că sunt o pasăre de noapte, cel mai bine mă simt, gândesc, scriu noaptea. sunt nyctophilă și insomniacă. – lucrurile noi: de la obiecte, idei, cunoștinţe, experienţe etc, sunt deschisă la aproape orice; – prietenele mele: Aky, Deea, Mădă, Iza, care mă binedispun tot timpul; – libertatea – fumatul in serile răcoroase de vară; – dimineţile târzii; – când scap de un lucru care m-a stresat mult timp; – când realizez ceva pe cont propriu; – când n-am nimic important de făcut sau rezolvat; – când imi pierd nopţile pe străzi; – când mă dau cu rolele sau pedalez; – când descopăr ceva nou; – când citesc ce scriu și-mi dau seama că sunt un copil; – când plouă și nu sunt nevoită să ies din casă; nopţile ploioase – când ninge cu fulgi mari, e noapte și eu stau in casă, la căldură, citind inconjurată de beculeţe, ceai și mirosul specific Crăciunului: ciocolată și portocale. – când ochelarii mei sunt proaspăt șterși, lentilele mele par nou-nouţe și parcă văd extra-clar, parcă culorile sunt mai vii; – când imi dau sutienul jos :)) cel mai epic feeling. Și ceva ce intră și in prima categorie: – cuvintele: pentru că in jurul lor se invârte totul, pentru că sunt cuvinte, citate, versuri, fraze care se agaţă de mine și nu mi le mai pot scoate din cap, sunt un magnet de cuvinte. Dar despre asta o să scriu un articol separat. Posted from WordPress for Android

Un răspuns to “Cărţile și noaptea.”

  1. Când îţi dai sutienul jos chiar e cel mai fain sentiment. Parcă toate chestiile mişto din lume se adună în gestul ăla. :))
    Mă simt de 10 ori mai femeie când îmi dau sutienul, ce pula mea.

zi una de jale

