Şi grasele au sentimente, dar şi le mănâncă.

Mie nu-mi plac grasele.

Și aici nu mă refer la cele care s-au născut așa, ori care suferă de vreo boală din cauza căreia nu pot slăbi, pentru că aici nu e  vina lor. Nu, mie nu-mi plac grasele care:
1. Mănâncă ca vacile, in același timp plângându-se de kilogramele in plus și eforturile lor disperate de a slăbi care nu dau roade.
2. Au o parere prea bună despre ele și se autodenumesc ca fiind „bunăciuni” pentru că au două bucăţi de grăsime atârnate pe piept pe care ele le numesc „ţâţe”.
3. Se cred dive și au impresia că sunt net superioare persoanelor cu greutate normală (sănătoasă) și le numesc „anorexice”.
4. Ţin sa scoată in evidenţă silueta lor de „invidiat” purtând haine strâmte. Mai ales purtând colanţi. Inţeleg că blugii-s scumpi, dar pana penei mele, luaţi-vă o bluză peste cur măcar.
5. Se victimizează (vezi Oana Radu de la Vocea Romaniei).
De ce trebuie să scoţi in evidenţă faptul că ești grasă, crezi că nu observă nimeni? Să te folosești de faptul că plesnește grăsimea pe tine ca să atragi compasiunea unora cu creier mic și suflet mare mi se pare jalnic.

O PROBLEMĂ:
image

2 răspunsuri to “Şi grasele au sentimente, dar şi le mănâncă.”

  1. Pfai, nici eu nu pot suporta dubele care nu observă că ocupă toată strada. Am avut şi eu (ne)plăcerea de a fi de faţă când o colegă mai plinuţă (plină bine, dar a slăbit între timp) îşi măsura ţâţoacele.
    Decât să îmi atârne mai bine nu! -.-
    Ai un blog mişto! >:D<

    • Julia says: Says:

      Multumesc ! >:d< Chiar aseara imi citeam postarile si-mi dadeam palme de cretine si imature ce mi se pareau. :)) Si mie imi place blogul tau, l-am citit de cateva ori vara asta si chiar imi parea rau ca n-ai mai postat, dar vad ca ai revenit intr-o noua formula.

zi una de jale

