Aha, și capra ce zicea?

M-am apucat să editez o poveste pe care am scris-o acum mult, mult timp, când eram bebe, mic și prost, iar dacă treaba mere bine și pere ce-a ieșit poate am s-o postez pe capitole. Cam vreau să-mi fac curăţenie in ciorne, că sunt prea multe și mă impiedic de ele. Așa că probabil o să postez multe căcaturi vechi, care nu știu dacă mai sunt valabile sau viabile, dar nu vreau să le pierd că dracu’, știu eu ce sclipire de geniu am strecurat printr-una și-o să realizez mai incolo (da, da, și capra ce zicea?)?
Așa, să zic despre poveste, că mi-am amintit de ea făcând curat, am dat de niște ciorne cu explicaţii and shit. Este, voiam eu să cred pe vremea aia, fantastică. Mi-e mi se pare acum horror și oarecum aberantă. Și prea imbârligată pentru zece capitole. Mă rog, in capul meu arăta mai bine. Este vorba de un copil, care prin desenele lui poate schimba natura lucrurilor din jur, bineinţeles doar pentru o călătorie scurtă in altă lume. Acest dar insă, este bântuit de acest Păpușar, care ii dictează oarecum ce să deseneze, il ademenește in ce lume vrea el ca s-o innebunească pe mă-sa, iar ca să scape de el copilul trebuie să găsească Elementul, adică ceva ce uită mereu să includă in desen. Apoi urmează o răsturnare de situaţie, dacă imi aduc bine aminte. Mă rog, și de aici nu mai știu, abia aștept să termin de editat.

Posted from WordPress for Android

Un răspuns to “Aha, și capra ce zicea?”

  1. Nazareth Says:

    Suna bine , abia astept
    🙂

zi una de jale

